Za kreację kartonika i realizację działań promocyjnych odpowiada agencja Albedo Marketing z Poznania.
W marcu na półkach sklepowych dużych hiper- i supermarketów pojawił się nowy Nektar Multiwitamina Clippo Źródło Witamin. Nektar jest kompozycją egzotycznego smaku ananasa, pomarańczy oraz bananów zestawionych ze smakiem polskich jabłek i marchewki. Nektar jest propozycją dla osób aktywnych, dbających o zdrowie i prawidłowe odżywianie. Nektar Multiwitamina jest wzbogacony w 10 witamin i błonnik. Jedna szklanka pokrywa 30% dziennego zapotrzebowania na 10 zawartych w nim witamin. Błonnik z pszenicy pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu organizmu. Dlatego na opakowaniu pojawia się hasło „Owocnego dnia”, podkreślające walory zdrowotne nowego produktu. Nektar jest więc idealnym uzupełnieniem pełnowartościowego śniadania.
„Zdecydowaliśmy się na rozszerzenie portfolio produktów naszej wiodącej linii soków
i nektarów – Clippo Źródło Witamin o produkt łączący walory smakowe i zdrowotne, zgodnie z przyjętym przez nas hasłem „Żyj zdrowo”, widocznym na naszych produktach. Chcemy bowiem oferować naszym klientom produkty o najwyższej jakości. Nektar Multiwitamina adresujemy do osób aktywnych, dbających o zdrowie” – podkreśla Piotr Skiba, dyrektor marketingu Aronii S.A.
Nektar jest produkowany bez konserwantów i sztucznych barwników. Dostępny w kartoniku typu „super-slim”, o pojemności 1L. Opakowanie wyróżnia nowoczesny kształt kartonika i wygodna w użyciu nakrętka. Wprowadzenie produktu na rynek wspierają degustacje w super- i hipermarketach na terenie całej Polski.