Nexity, największa grupa deweloperska we Francji, w związku z wejściem na polski rynek rozpoczęła współpracę w zakresie reklamy i PR z agencją PRS z Warszawy. Przedmiotem umowy będzie budowanie wizerunku marki Nexity oraz marketing poszczególnych inwestycji firmy.
Nexity to największy we Francji dostawca kompleksowych usług dla branży nieruchomości, obejmujących m.in.: budowę, sprzedaż i zarządzanie nieruchomościami (mieszkania, biura, hotele) dla osób prywatnych, firm i samorządów, tworzenie sieci franchisingowych, rewitalizację obszarów miejskich, doradztwo oraz zarządzanie aktywami.
Działania agencji PRS mają iść w dwóch kierunkach: budowaniu wizerunku marki Nexity jako nowoczesnego, dynamicznego i wiarygodnego podmiotu na polskim rynku nieruchomości, oraz promowaniu poszczególnych inwestycji firmy, na początek: Bianco Bemowo – kameralnego projektu autorstwa renomowanego studia architektonicznego Szymborski & Szymborski.
PRS ma kilkunastoletnie doświadczenie w obsłudze rynku nieruchomości – pracowała dla ponad 50 firm (m.in.: Ronson, Pro-Urba, Polnord, ORCO, Acciona, GTC, Liebrecht&Wood).
Agencja została wybrana w drodze przetargu. Umowę podpisano na czas nieokreślony.
Źródło: PRS
