14 listopada rozpoczyna się ogólnopolska kampania reklamowa wspierająca sprzedaż pożyczki gotówkowej oferowanej w Banku BGŻ na nowych zasadach. Kampania obejmuje ogólnopolskie media: telewizję, radio, prasę i Internet i potrwa do 15 grudnia 2011 r.
– Pomysł kreatywny kampanii został stworzony w oparciu o strategię banku i eksponuje jego lokalność i przyjazność, a także profesjonalizm obsługi i dobrą ofertę produktową. Spot TV pokazuje wdzięcznego klienta banku BGŻ, kucharza w lokalnej restauracji, podczas spotkania z panią Julią, pracownikiem banku, która doradziła mu pożyczkę z darmowym ubezpieczeniem, nazwaną przez kucharza „niezłym kąskiem” – powiedział Michał Ślusarek, Dyrektor Zarządzający ds. Produktów Detalicznych i Komunikacji w Banku BGŻ
Kampania wspiera sprzedaż pożyczki gotówkowej oferowanej od 14 listopada na nowych zasadach. Poza możliwością uzyskania niskiej raty, klient otrzymuje wyjątkowy na rynku bezpłatny pakiet ubezpieczeń na życie i od utraty pracy. Dodatkowym atutem jest stałe oprocentowanie w trakcie całego okresu trwania umowy kredytowej – bez ryzyka wzrostu raty miesięcznej. Ponadto, Bank oferuje obniżenie prowizji dla wszystkich klientów którzy posiadają lub założą konto osobiste na które zadeklarują regularne wpływy.
Kreację kampanii reklamowej przygotowała współpracująca z bankiem agencja reklamowa Grandes Kochonos, za dobór mediów odpowiada dom mediowy Initiative.
Źródło: Bank BGŻ