– Intensywna kampania reklamowa w prasie ogólnopolskiej oraz wybranych tytułach regionalnych potrwa kilka tygodni – mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Nordea Bank Polska. – W ogłoszeniu reklamowym akcentujemy niski koszt kredytowania. Kreację oparto na skojarzeniach z brakiem nadmiernych obciążeń przy realizacji marzeń o własnych czterech kątach. Stąd hasło Najlżejszy kredy mieszkaniowy i wykorzystanie odpowiedniej symboliki. W kampanii prasowej wykorzystamy między innymi formę insertu.
Kreację kampanii przygotowała szczecińska agencja Oskar Wegner, która wcześniej współtworzyła kampanię marki Nordea w Polsce. Media zaplanowała warszawska Media Planning Group. Kampanię wspiera też trójmiejska agencja PR Actia Forum.
Nordea Bank Polska w promocyjnej ofercie proponuje swoim klientom jedną z najniższych marż na rynku kredytów mieszkaniowych – 0,9 proc. – stałą, na cały okres kredytowania. Dzięki temu oprocentowanie kredytu zaciągniętego w banku Nordea na dzień 07.09.2004 r. – bez względu na wysokość wkładu własnego – nie przekracza 8,26 proc.
Kredyt Nordea Habitat można przeznaczyć na: zakup domu lub mieszkania, budowę domu, remont, zakup działki budowlanej, spłatę kredytu mieszkaniowego zaciągniętego w innym banku, refinansowanie udokumentowanych nakładów mieszkaniowych już poniesionych przez kredytobiorcę.
Kredyt mieszkaniowy w banku Nordea pozwala na finansowanie do 100 proc. wartości inwestycji. Maksymalny okres kredytowania wynosi 25 lat. Bank zapewnia szybką procedurę przyznania kredytu (od 7 dni 14 dni). Kredytobiorca ma zapewnione bezpłatne ubezpieczenie NNW (do kwoty 1 mln złotych). Bank Nordea oferuje też swoim klientom atrakcyjną formę ubezpieczenia kredytu na okres przejściowy oraz ubezpieczenia nieruchomości od ognia i innych zdarzeń losowych. Kredytobiorca może wybrać dowolny dzień miesiąca na dzień spłaty, ma też możliwość zawieszenia spłaty raty kredytowej raz w roku.