Nordea Bank zajął III miejsce w rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka 2010” oraz II miejsce w rankingu „Najlepszy bank dla firm” przygotowanym przez miesięcznik „Forbes”.
23 września podczas Kongresu Bankowego Forbesa i Newsweeka w Warszawie ogłoszono wyniki dwóch prestiżowych rankingów banków: „„Przyjazny Bank Newsweeka 2010” oraz „Najlepszy Bank dla firm” miesięcznika Forbes. Bank Nordea w obu rankingach zajął miejsca na podium.
W rankingu Newsweeka, opartym na badaniu mystery shopping, przeprowadzonym przez SMG/KRC Millward Brown Company, ocenie poddano 24 banki. Banki oceniano pod względem obsługi klienta w czterech kategoriach: przeciętny klient „Kowalski”, osoba starsza „Senior”, zagorzały zwolennik Internetu i bankowości Internetowej „Internetowy”, osoba niepełnosprawna „Niepełnosprawny”. Nordea znalazła się w pierwszej trójce w dwóch z czterech kategorii: Kowalski oraz Niepełnosprawny. W pierwszej kategorii Nordea występuje na 3 pozycji, jednak jest to 2 miejsce ex aequo z bankiem BZ WBK, w drugiej – 3 miejsce. Tym samym bank znalazł się w gronie zaledwie 4 banków, które otrzymały więcej niż jedno wyróżnienie i zyskały miano Przyjaznego Banku Newsweeka.
Nordea zajęła również II miejsce w rankingu „Najlepszy Bank dla firm miesięcznika Forbes”. Redakcja Forbesa poddała ocenie ofertę 30 banków w obszarze standardowych usług dla segmentu MŚP. Bank otrzymał trzy gwiazdki na siedem możliwych i zajął II miejsce ex aequo z bankami : Alior, BPH i FM.
Wysokie pozycje w tak prestiżowych rankingach potwierdzają silną pozycję Nordea na polskim rynku. Pokazują również efektywną realizację misji banku: „Stwarzamy możliwości” w odniesieniu do spełniania oczekiwań klientów na najwyższym poziomie jakości obsługi.
Źródło: Nordea Bank Polska