Niewątpliwym sukcesem jest fakt, iż konwersję udało się sfinalizować już sześć miesięcy po zakończeniu fuzji. Zwykle taki proces, polegający między innymi na przeniesieniu baz danych klientów do jednego systemu oraz pełnym ujednoliceniu oferty, trwa znacznie dłużej.
W wyniku konwersji w Nordea Bank Polska działa jeden system informatyczny – Globus. W ocenie ekspertów system Globus jest szybszy, bardziej funkcjonalny i daje większe możliwości rozwoju.
Dzięki jednolitemu systemowi informatycznemu rachunki mogą być w pełni obsługiwane również poza oddziałem macierzystym, czyli tym, w którym zostały otwarte. Nowy system umożliwi wszystkim klientom indywidualnym dostęp do systemu bankowości elektronicznej Solo, umożliwiającego zarządzanie rachunkiem przez Internet, centrum obsługi telefonicznej, WAP i SMS. Klienci instytucjonalni będą też mogli skorzystać z wyróżniającego się funkcjonalnością systemu home banking – Solo Corporate oraz z rachunku eFirma dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Ujednolicenie systemu informatycznego stwarza lepsze warunki do zarządzania pieniędzmi powierzonymi Nordea Bank Polska przez jego klientów.