W nowo powstałych placówkach do dyspozycji klientów będzie kilkuosobowa obsługa, w tym doradcy ds. kredytów mieszkaniowych. Placówki będą oferowały wszystkie produkty dla klientów indywidualnych, w tym: rachunki bankowe, lokaty, fundusze inwestycyjne, karty płatnicze i kredytowe, kredyty konsumpcyjne, samochodowe i hipoteczne. Będzie w nich można również skorzystać z bankomatu i wpłatomatu. Nowe placówki oprócz klientów indywidualnych będą obsługiwały także małe i średnie przedsiębiorstwa – będzie w nich można założyć i obsługiwać rachunki eFirma i eFirma plus.
Nowy Punkt Obsługi Klienta w Katowicach, zlokalizowany w Centrum Handlowym Silesia, będzie trzecią placówką Nordea w tym mieście. Punkt Obsługi Klienta na Ursynowie – szóstą w Warszawie. W Poznaniu – trzecią, w gdańskim Centrum Handlowym Manhattan – siódmą w Trójmieście, a w Kielcach – drugą.