W rankingu, opartym na badaniu mystery shopping, przeprowadzonym przez TNS OBOP, sklasyfikowano 24 banki. Oceniający banki audytorzy brali pod uwagę między innymi: profesjonalizm obsługi klienta, szybkość otwarcia i zamknięcia rachunku, dodatkowe produkty proponowane przedsiębiorcom, ofertę depozytową i warunki kredytu odnawialnego. Niebagatelną rolę w ocenie odegrały też koszty związane z korzystaniem z firmowego konta oraz to, czy bank dba o przyjazne klientowi urządzenie placówek.
– Bardzo wysoka pozycja Nordea Bank Polska w rankingu „Forbsa” to dla nas prawdziwy zaszczyt – mówi Włodzimierz Kiciński, prezes zarządu Nordea Bank Polska. – Tym większy, że „Forbes” docenia nas nie po raz pierwszy. Możemy pochwalić się już wyróżnieniami z ubiegłego roku za najtańsze konto dla firm (eFirma), intratne lokaty (Nordea Progres) i najkorzystniejszą ekonomiczną kartę kredytową (Nordea Aspiracje). Przedsiębiorcy to dla naszego banku bardzo ważna grupa klientów. Tych, którzy jeszcze nie skorzystali z naszych usług, zachęcam do tego – Nordea Bank to skandynawska jakość za rozsądną cenę.