– W naszej komunikacji chcemy przede wszystkim podkreślać wyjątkowo korzystne i jasne zasady, na jakich dostępna jest lokata SuperProcent – wysokie oprocentowanie 6,5 % na 12 miesięcy, bez żadnych dodatkowych warunków – mówi Beata Krupińska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Banku Millennium.
Ilustracją dla hasła kampanii „Wyśmienity procent” jest spot telewizyjny, przedstawiający rozmowę Huberta Urbańskiego z zaprzyjaźnionym szefem kuchni. Obaj bohaterowie pojawiają się również w reklamach prasowych oraz na plakatach i ulotkach. Lokata SuperProcent reklamowana będzie także w Internecie oraz na antenach stacji radiowych. To kolejna kampania banku z udziałem Huberta Urbańskiego – wcześniej występował on w reklamach oferty Prestige oraz innych produktów depozytowych Banku Millennium.
Kreację kampanii przygotowała agencja Mather Communications, media zakupił dom mediowy Initiative Warszawa.
Lokata SuperProcent dostępna jest we wszystkich oddziałach Banku Millennium od 25 marca. Najważniejsze cechy produktu:
– oprocentowanie 6,5 % na 12 miesięcy
– oprocentowane nalicza się już od pierwszego dnia (brak okresu subskrypcji)
– minimalna kwota lokaty to tylko 1 zł
– możliwe są krótsze okresy lokowania środków: 3 miesiące – 5,75 %, 6 miesięcy – 6,00 %
– oprocentowanie stosowane jest do całej kwoty lokaty