– Głównym zadaniem kampanii jest zmiana postrzegania PKO Banku Polskiego jako banku stricte detalicznego i ugruntowanie w świadomości przedsiębiorców istnienia prężnej i silnej części korporacyjnej o dużym potencjale finansowym, rozbudowanej sieci dystrybucji oraz atrakcyjnej ofercie produktowej. – powiedział Marek Kłuciński, dyrektor Departamentu Promocji i Komunikacji w PKO BP.
Celem kampanii jest w szczególności:
– kreowanie wizerunku banku jako lidera rynku w zakresie oferty dla przedsiębiorstw,
– tworzenie przekonania o PKO BP jako banku przyjaznym wszystkim przedsiębiorcom – począwszy od małych i średnich firm, na dużych korporacjach skończywszy.
– prezentowanie wizerunku banku jako doradcy, eksperta i partnera w biznesie.
Kampania wizerunkowa bankowości dla przedsiębiorstw PKO Banku Polskiego będzie komunikowana z wykorzystaniem nośników gwarantujących dotarcie do maksymalnej liczby właścicieli/kadry zarządzającej firm, należących do grupy docelowej, w tym przede wszystkim telewizji, prasy, internetu i outdooru.
Zaplanowane jest użycie wyłącznie najlepszych emisji reklamy w telewizji, przy programach informacyjnych i gospodarczych: Wiadomości (TVP 1), Fakty (TVN), Wydarzenia (Polsat), Biznes na TVP2. Jako uzupełnienie wykorzystywane są dobrane programy w TVN 24. Każda emisja będzie w specjalnym bloku reklamowym.
Kampania wzmocniona będzie ogłoszeniami prasowymi, w największych, dobrze stargetowanych tytułach prasowych, głównie dziennikach i tygodnikach opinii, uzupełnionych tytułami tematycznymi skierowanymi do szeroko rozumianego biznesu, m.in. Puls Biznesu, Rzeczpospolita, Dziennik, Polityka, Wprost, Newsweek, Przekrój, Gazeta Finansowa, Gazeta Prawna, Gazeta Bankowa, Polish Market, Home&Market, Manager Magazin, Forbes.
Działania w mediach tradycyjnych będą wspierane kampanią w Internecie oraz za pomocą reklamy wielkoformatowej. Reklama internetowa pojawi się w sekcjach biznesowych największych portali oraz w serwisach skierowanych do przedsiębiorców.
W Warszawie, naprzeciwko budynku Centrali Banku przy ul. Puławskiej 15 wyeksponowana zostanie wizerunkowa reklama wielkoformatowa o wymiarach 1900m2. Reklama będzie miała dwie wizualizacje – jedną od ul. Goworka, drugą od ul. Puławskiej. Reklama będzie można oglądać do końca grudnia br.
Wykorzystanie ekskluzywnych emisji i bloków w telewizji, uplasowanie reklamy w opiniotwórczych tytułach prasowych oraz precyzyjne dobranie miejsc działań internetowych, pozwoli wyróżnić komunikat z przedświątecznego szumu reklamowego i zbudować jego prestiż, odpowiedni zasięg i dotarcie.
AGENCJE ODPOWIEDZIALNE ZA KAPMANIĘ
Kreacja Internet: Hypermedia
Kreacja ATL: PZL (Przybora Zaniewski Limited)
Dom mediowy: Optimum Media OMD