PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
    • Polska bankowość w liczbach – raporty kwartalne
    • Aktywa banków
    • Bankomaty
    • Bankowość mobilna
    • Bankowość internetowa
    • Konta
    • Karty debetowe
    • Karty kredytowe
    • Karty HCE
    • Kredyty hipoteczne
    • Liczba klientów
    • Placówki
    • Zatrudnienie
    • e-administracja
  • Instytucje
    • Aegon
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • Diners Club
    • DNB
    • EuropAssistance
    • First Data
    • Getin Noble Bank
    • HSBC Polska
    • Idea Bank
    • ING Bank Śląski
    • Inteligo
    • Marken Systemy Antywirusowe
    • Mastercard
    • mBank
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • Polski Standard Płatności
    • Provema
    • Prudential
    • PZU
    • Raiffeisen Polbank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • Standard Chartered Polska
    • T-Mobile Usługi Bankowe
    • Toyota Bank Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Pod lupą
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćVolkswagen Bank Oddział PolskaNowa kampania wizerunkowa Volkswagen Bank direct

VW Bank direct

Nowa kampania wizerunkowa Volkswagen Bank direct

Volkswagen Bank Oddział Polska 28.01.2009 (06:49)
VW Bank direct

W dniu 2 lutego 2009 r. rusza nowa kampania wizerunkowa Volkswagen Bank direct pod hasłem: „Dla wolnych zawodowców”. Odważny w formie przekaz skierowany jest do osób niezależnych, wolnych, profesjonalnych i ma na celu przedstawienie nowego wizerunku banku.

Kampania przełamuje panującą w reklamie usług finansowych sztampę. Zamiast przysłowiowych spadających z nieba pieniędzy, pokazuje ludzi śmiało kierujących swoim życiem. Bank korzysta przy tym  z nośników ATL jak telewizja, prasa i internet oraz specjalnie przygotowanego na tę okazję serwisu internetowego www.dlawolnychzawodowcow.pl.

Dla wolnych zawodowców, czyli dla kogo?

Volkswagen Bank direct to bank w 100% internetowy, dlatego grupą docelową kampanii są osoby korzystające z usług finansowych wyłącznie poprzez internet i telefon. Niezależni, profesjonalni i wiedzący czego chcą. Wolni zawodowcy, bo o nich mowa, nie mają czasu na stanie w kolejce do okienka bankowego. Wszystkie transakcje, czy to firmowe czy osobiste, załatwiają od ręki przez internet  z dowolnego miejsca, w dowolnym czasie. Volkswagen Bank direct kieruje swoje przesłanie i usługi bezpośrednio do nich. Kampania ma za zadanie pokazać osoby samodzielne, podejmujące śmiałe decyzje i mające własny pomysł na życie. Wolnych zawodowców nie trzeba prowadzić za rękę – sami decydują, czego chcą i co jest dla nich korzystne. To ludzie konkretni. Są zdolni i wierzą we własne siły – jedni pracują dla innych, drudzy otwierają własne firmy. Wszystkim natomiast praca daje satysfakcję i poczucie niezależności. Volkswagen Bank direct chce być ich partnerem oferując im wsparcie w postaci bezpiecznego i zawsze dostępnego serwisu transakcyjnego, wysokooprocentowanych produktów finansowych i przedstawionej w przejrzysty sposób oferty.

Pionierska kampania reklamowa banku

Eksperci od badań rynku są zgodni – reklamy banków, na których widać fontanny pieniędzy i gigantyczne procenty nie budzą już zaufania. W ostatnim badaniu MacroFAQ przeprowadzonym przez firmę Macroscope OMD / OMG Metrics na próbie 399 respondentów w wieku 15+ zapytano: „Reklamy jakich produktów uważasz za najmniej uczciwe?” Za najmniej wiarygodne i uczciwe odpowiadający uznali reklamy banków (30,8% odpowiedzi). Dlatego też, w nowej kampanii odbiorcy nie zobaczą deszczu spadających banknotów ani cukierkowych, wyidealizowanych postaci, lecz ludzi, którzy na co dzień wykonują pozornie nietypowe zajęcia. W przewrotny sposób bank pokazuje bohaterów, dla których podczas ich codziennej pracy liczy się przede wszystkim niezależność, solidność, uczciwość i bezpieczeństwo.

– Kampania wizerunkowa Volkswagen Bank direct – Dla wolnych zawodowców jest inna niż dotychczasowe kampanie instytucji finansowych, do których się już przyzwyczailiśmy. Wierzymy, że dla naszej grupy  docelowej – tytułowych wolnych zawodowców – będzie ona przełomem i zachętą do skorzystania z naszej oferty. To także deklaracja odnośnie wartości, jakimi kieruje się bank: z jednej strony niezależność,  z drugiej solidność, uczciwość i bezpieczeństwo. Skupiamy się zarówno na atrakcyjności naszej oferty, jak  i na bezpiecznych, nowoczesnych i niezawodnych rozwiązaniach technologicznych – mówi Jarosław Augustowski, Dyrektor Volkswagen Bank direct.

Spoty w ramach nowej kampanii Volkswagen Bank direct mają długość 30’’ i 15”. Można je będzie obejrzeć w TVP, TVN, TVN 24, Polsacie, Discovery oraz wybranych kanałach AtMedia. Kreację w ramach kampanii reklamowej przygotowała agencja Tippingpoint. Planowanie oraz zakup mediów przeprowadził zespół domu mediowego MindShare. Wraz ze startem kampanii zostanie uruchomiona strona internetowa www.dlawolnychzawodowcow.pl przygotowana przez agencję MRM Worldwide. 

Więcej informacji o kampanii znajdzie się od 2 lutego br. na www.dlawolnychzawodowcow.pl oraz na www.vwbankdirect.pl

Źródło: Volkswagen Bank direct

vw 2009-01-28
Redakcja PRNews.pl
Tagi: vw

Sprawdź także:

a 0 3 popularne cyberoszustwa finansowe, przez które możesz wpaść w długi. Sprawdź, jak się przed nimi ustrzec
12.08.2022 (12:22) – informacja prasowa

3 popularne cyberoszustwa finansowe, przez które możesz wpaść w długi. Sprawdź, jak się przed nimi ustrzec

Według danych zebranych na zlecenie BIK, aż 84% Polaków obawia się wykorzystania swoich personaliów w wyniku …

a Analizy 0 Raport Kearney: Spora grupa klientów banków nadal potrzebuje obsługi w placówkach
12.08.2022 (12:15) – informacja prasowa

Raport Kearney: Spora grupa klientów banków nadal potrzebuje obsługi w placówkach

21 proc. klientów europejskich banków detalicznych przyznało, że nie korzysta z fizycznych oddziałów bankowych. …

a Kariera w finansach 0 L4 na stres? Aż 2/3 pracowników zauważyło u siebie symptomy wypalenia zawodowego
12.08.2022 (11:29) – informacja prasowa

L4 na stres? Aż 2/3 pracowników zauważyło u siebie symptomy wypalenia zawodowego

12 sierpnia ustanowiono Światowym Dniem Pracoholika. Jak wskazuje OECD, pracownicy w Polsce plasują się w …

a 0 Moje Akcje PZU otwiera się na inwestorów Alior Banku
12.08.2022 (11:26) – informacja prasowa

Moje Akcje PZU otwiera się na inwestorów Alior Banku

PZU rozwija swój program lojalnościowy dla inwestorów indywidualnych. Od dziś do Moje Akcje PZU mogą przystępować …

a 0 Getin Bank podnosi oprocentowanie lokat i rozszerza ofertę Lokaty Rentierskiej na segment klientów detalicznych
12.08.2022 (11:20) – informacja prasowa

Getin Bank podnosi oprocentowanie lokat i rozszerza ofertę Lokaty Rentierskiej na segment klientów detalicznych

Getin Bank podwyższa oprocentowanie na Lokacie Mobilnej Na Start do 6,5% w skali roku i rozszerza ofertę Lokaty …

a 0 TUZ Ubezpieczenia otwiera pierwszy punkt w Warszawie
11.08.2022 (14:22) – informacja prasowa

TUZ Ubezpieczenia otwiera pierwszy punkt w Warszawie

Nowy punkt obsługi klienta TUZ Ubezpieczenia mieści się w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 41. Jest zaprojektowany …

PRNews.pl

Zobacz również

Złożono ok. 850 tys. wniosków o wakacje kredytowe

Złożono ok. 850 tys. wniosków o wakacje kredytowe

Około 850 tys. wniosków o wakacje kredytowe…

Revolut udostępnił płatności odroczone – Pay Later

Revolut udostępnił płatności odroczone – Pay Later

Revolut wchodzi na polski rynek z nowym…

Karta biometryczna trafia pod strzechy. Płatność uwierzytelniana jest odciskiem palca

Karta biometryczna trafia pod strzechy. Płatność uwierzytelniana jest odciskiem palca

O karcie biometrycznej pisaliśmy już na łamach Bankier.pl.…

Media: Paweł Guza nowym prezesem PKO BP? Iwona Duda zrezygnowała z tej funkcji

Media: Paweł Guza nowym prezesem PKO BP? Iwona Duda zrezygnowała z tej funkcji

Prezes PKO BP Iwona Duda złożyła rezygnację…

Najlepsze lokaty kwartalne w sierpniu. Kolejny ranking z „7” z przodu

Najlepsze lokaty kwartalne w sierpniu. Kolejny ranking z „7” z przodu

Lokując 10 000 zł na lokacie kwartalnej, można…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – IV kw. 2018 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – IV kw. 2018 r.

Jaki jest największy bank w Polsce po…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – III kw. 2018 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – III kw. 2018 r.

Banki w Polsce obsługują już co najmniej…

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – III kw. 2018 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – III kw. 2018 r.

Umacnianie pozycji poszczególnych banków i tylko nieliczne…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

gbartosz83:

problem polega na tym, że to nie są banki notowane na giełdzie, nie …

wt, 9 sie 2022 (11:06) • W II kw. 2022 r. wyniki Banku Pekao pod wpływem kosztów regulacyjnych i rezerw

Xandi:

Czy podobne raporty publikują także inne banki? Zastanawia mnie sytuacja Plus Banku i …

pon, 8 sie 2022 (21:35) • W II kw. 2022 r. wyniki Banku Pekao pod wpływem kosztów regulacyjnych i rezerw

Krzysztof Trojak:

Co to za bełkot? …

pon, 8 sie 2022 (06:20) • Notus Finanse wchodzi do świata Decentraland

Uczesane myśli:

👍 …

pt, 5 sie 2022 (16:52) • Rynek faktoringu urósł w pierwszym półroczu 2022 r. o jedną trzecią

Michał Kamiński:

zdecydowanie faktoring to ciekawa alternatywa dla kredytów, do tego nie jest ważna zdolność …

nie, 31 lip 2022 (18:37) • Rynek faktoringu urósł w pierwszym półroczu 2022 r. o jedną trzecią

  • Kredyt gotówkowy
  • Pit 36
  • 1 procent
  • Pit 11
  • SMART Bankier
  • Kalkulator kredytowy Bankier SMART
  • Pit 39
  • Pit online
  • Pit 37
  • Pit 8c
  • Rozliczenie PIT
  • Kalkulator brutto netto
  • Twój e-pit
  • Pit 28
  • Przelicznik walut
  • Ranking ROR Bankier SMART
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2022 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców