Spółdzielczy Bank Rzemiosła i Rolnictwa uruchomił usługę eLokata24, która pozwala na zakładanie lokat przez Internet. Tym samym SK bank stał się bankiem ogólnopolskim: będzie można w nim założyć niezależnie od tego, w którym miejscu znajduje się klient. A o dopiero początek – już wkrótce w SK banku będzie można także założyć konto przez Internet.
To jest kolejny krok w kierunku ułatwienia życia klientom SK banku i zapewnienia
im najwyższych standardów obsługi – mówią Karolina Hofman i Patrycja Żarko-
Żukowska z Biura Bankowości Elektronicznej i Kart. – Teraz każdy, kogo
przekonamy do naszej oferty, będzie mógł nawiązać współpracę z SK bankiem nie
wychodząc z domu. Od momentu złożenia wniosku, przez cały proces założenia
lokaty i potwierdzenia, że ta lokata zaczęła funkcjonować, aż do momentu gdy
środki zdeponowane u nas powrócą na rachunek klienta. Całość jest wykonywana
elektronicznie – zapewniają.
To bardzo ważne także dla tych, którzy nas jeszcze nie znają: mamy bardzo dobrą
ofertę, z której wielu klientów nie mogło skorzystać, ponieważ do tej pory wymogiem
założenia lokaty była wizyta w placówce. A jeśli naszej placówki w danym rejonie
nie było, trafiali do innych banków – komercyjnych, spółdzielczych – z gorszą
ofertą. Jedynie dlatego, że dawały one możliwość skorzystania z niej przez Internet.
Teraz to się zmieniło. Szczecin, Przemyśl, Turoszów, Łódź czy Suwałki – nieważne
gdzie, jeśli ma się dostęp do sieci, można skorzystać ze znakomitej okazji i założyć
eLokatę24 w SK banku.
Jak przebiega ten proces i ile to trwa? Na wypełnienie internetowego wniosku
potrzeba góra 10 minut – trzeba mieć tylko przygotowany dowód osobisty i numer
rachunku z którego będzie dokonywany przelew środków na lokatę. Tak wypełniony
formularz z danymi osobowymi w bezpieczny sposób trafia do banku. W ciągu 24
godzin wniosek zostanie rozpatrzony, zweryfikowany, a odpowiedź wysłana drogą
elektroniczną. W tej odpowiedzi klient dostaje wszelkie niezbędne informacje, co ma
zrobić dalej. A musi jedynie wykonać przelew na zadeklarowaną kwotę na podany
rachunek. – No i po zamknięciu lokaty sprawdzić stan konta, by cieszyć się ze
zwiększenia kapitału – dodaje z uśmiechem Patrycja Żarko-Żukowska.
Oczywiście, zdarzają się, jak to w życiu, różne, nieprzewidziane sytuacje. Dlatego
do dyspozycji klientów jest profesjonalny zespół infolinii, który pomoże w sytuacji,
gdy pojawiają się jakieś problemy, pytania, wątpliwości czy nawet konieczność
zerwania lokaty (bo i tak może się zdarzyć). Jeżeli na przykład w trakcie trwania
lokaty klient chce zmienić rachunek docelowy na które mają wrócić zainwestowane
przez niego środki – to procedury są przygotowane i zespół infolinii go wspomoże
przez telefon.
Ale to nie wszystko: eLokata24 to pierwszy krok w stronę szerszej działalności SK
banku na platformie internetowej. Oczywiście, bank już od dawna posiada własną
stronę internetową (www.skbank.pl), dzięki której każdy może się dowiedzieć o
oferowanych produktach, a właściciele kont mogą nimi zarządzać, kontrolować i
dokonywać przelewów. Jednak dotychczas, by założyć konto, należało odwiedzić
najbliższą placówkę SK banku. Już wkrótce nie będzie to potrzebne – będzie można
zostać klientem SK banku i założyć konto nie wychodząc z domu.
Źródło: SK Bank