6 września 2010 roku Citi Handlowy udostępnił klientom detalicznym nowy serwis transakcyjny Citibank Online. Nowy wygląd, nowe funkcjonalności, przejrzysta i intuicyjna nawigacja mają sprawić, że Citibank Online stanie się nie tylko serwisem transakcyjnym dla klientów Citi Handlowy, ale także centrum zarządzania domowymi finansami.
Ogłaszając w styczniu nową strategię Citi Handlowy postawiliśmy na jakość, zaufanie oraz innowacyjność. Nowa odsłona Citibank Online to po premierze CitiMobile kolejny dowód na to jak poważnie traktujemy to zobowiązanie. Przeprowadziliśmy szereg badań, zapytaliśmy naszych klientów co im się podoba, a co chcieliby jeszcze w ramach serwisu transakcyjnego od Citi Handlowy otrzymać, by dzisiaj zaprezentować nową wersją Citibank Online. Wierzę, że jesteśmy teraz już bardzo blisko wyobrażeń naszych klientów o dobrej, wygodnej i nowoczesnej bankowości internetowej, powiedziała Sonia Wędrychowicz-Horbatowska, wiceprezes zarządu odpowiedzialna za bankowość detaliczną w Citi Handlowy.
Nowy serwis Citibank Online to nie tylko poprawa ergonomii i intuicyjności systemu, ale przede wszystkim szereg nowych funkcjonalności. System wzbogacono m.in. o „managera wydatków kartą kredytową”, który pozwala na zestawianie zaplanowanych i zrealizowanych wydatków, a także porównanie swoich zachowań na Karcie Kredytowej z transakcjami wybranych grup osób. Kolejną nowością jest Kalendarz Klienta, który zawiera informacje o ważnych terminach związanych z posiadanymi w Citi Handlowy produktami. Przypominając o terminach spłaty zobowiązań kredytowych, datach zapadalności lokaty czy też terminach stałych zleceń Citibank Online staje się zatem mini centrum zarządzania domowym budżetem.
Dla klientów ceniących sobie w bankowości internetowej przede wszystkim szybkość i łatwość obsługi, bank wprowadził m.in. usługę „Szybka nawigacja” oraz „Moje ulubione przelewy”. Ta pierwsza zawiera linki do kluczowych akcji Citibank Online. Dodatkowo, użytkownicy bakowości internetowej mogą też wzbogacić tę bazę najpotrzebniejszych linków i pod hasłem „Moje Skróty” zapisać najczęściej wykorzystywane czy poszukiwane przez siebie linki, np. „zrób przelew”.
„Moje ulubione przelewy” to natomiast analogiczna funkcjonalność do tej wykorzystywanej przy przeglądarkach internetowych. Pozwala klientowi stworzyć zindywidualizowaną listę przelewów z domyślną kwotą oraz źródłowym rachunkiem.
W ramach Citibank Online klient otrzymuje także skrzynkę pocztową do szybkiego komunikowania się z bankiem. Na skrzynkę wpływać mogą ważne informacje z banku oraz wiadomości o nowościach produktowych, ale klient może wykorzystać ten kanał komunikacji także przy składaniu reklamacji czy też wówczas, gdy ma jakieś wątpliwości lub pytania dotyczące bankowości internetowej Citi Handlowy.
Citibank Online w nowej odsłonie funkcjonuje od 6 września 2010 roku. Bank zapowiada systematycznie rozszerzenia wachlarza funkcjonalności systemu.
Źródło: Citi Handlowy