Nowa odsłona www.uniqa.pl to nie tylko nowoczesna szata graficzna, ale przede wszystkim poprawa funkcjonalności całego serwisu.
– Po 5 latach działania dotychczasowej strony przyszedł czas na gruntowną zmianę. Czas biegnie szybko, a jeszcze szybciej zmieniają się technologie. Dlatego nowa strona zawiera wiele nowych funkcjonalności, których dziś oczekują nasi klienci – mówi Katarzyna Ostrowska, dyrektor Departamentu Marketingu i PR.
Na nowej witrynie pojawił się
- przejrzysty system wyszukiwania, składający się z 3 modeli nawigacji: Standardowa, Moje życie, Mój Doradca,
- łatwy i intuicyjny dostęp do informacji na temat produktów, przejrzyście pokazujący ich atuty,
- box kontaktowy, umożliwiający klientowi kontakt za pośrednictwem wielu kanałów,
- łatwiejszy sposób wyszukiwania najbliższej placówki wraz z automatycznym powiadomieniem o odległości do danej placówki,
- wyszukiwarka warsztatów naprawczych, z którymi współpracuje UNIQA,
- przejrzysta informacja na temat ubezpieczeniowych funduszy inwestycyjnych i ich notowań,
- możliwość przeglądania strony na urządzeniach mobilnych,
- blog Moje Życie, z praktycznymi poradami,
- Mój Doradca – funkcjonalność, która w trzech krokach wybierze ubezpieczenia dla użytkownika.
– Nasze działania obejmowały m.in. budowę serwisu www oraz integrację wewnętrznych systemów UNIQA z Sitecore Experience Platform. To niezawodne rozwiązanie jest liderem w kategorii Web Content Managment, posiada zunifikowany i intuicyjny interfejs, pozwalający na szybkie wdrożenie w każdej instytucji. Dodatkowym atutem systemu Sitecore są wbudowane narzędzia klasy Marketing Automation, które na kolejnych etapach współpracy pozwolą na zwiększenie efektywności komunikacji z klientami UNIQA – mówi Grzegorz Perkowski, dyrektor IT Infinity Group.