Sollers Consulting, polska firma o ogólnoeuropejskim zasięgu, specjalizująca się w usługach doradczych i wdrożeniowych dla branży finansowej, zmieniła swoją siedzibę. Od 21 marca Warszawskie biuro Sollers mieści się w biurowcu Koszykowa 54 Trade Center.
Nowa siedziba Sollers znajduje się w samym centrum Warszawy, u zbiegu ulic Koszykowej i Lwowskiej, wśród zabytkowych kamienic, które nadają miejscu niepowtarzalny charakter. Z racji takiej lokalizacji miejsce jest świetnie skomunikowane, z bezpośrednim dostępem do metra, linii tramwajowych oraz autobusowych.
„W Sollers Consulting dostrzegamy potrzeby płynące z rynku. Przy tworzeniu nowego biura wzięliśmy pod uwagę wiele czynników, ale to lokalizacja była jednym z ważniejszych kryteriów wyboru. Istotne było, aby pracownicy mieli łatwy dojazd, a miejsce posiadało unikalny klimat.” – mówi Marcin Pluta, Partner Zarządzający w Sollers Consulting.
Biuro mieści się w gruntownie zmodernizowanej przestrzeni siedmiopoziomowego budynku. Koszykowa 54 Trade Center to łącznie 10.800m2 nowoczesnej i funkcjonalnej powierzchni użytkowej wraz z reprezentacyjną recepcją, zaopatrzoną w kontrolę dostępu oraz całodobową ochronę.
Zarówno na terenie biurowca, jak i w sąsiedztwie znajduje się mnóstwo różnorodnych restauracji, sklepów, barów czy kawiarni. Nowe biuro Sollers stanowi nowoczesna i jednocześnie przytulna przestrzeń licząca 1500 m2. Pomieszczenia zostały zaprojektowane w stylu skandynawskim, charakteryzującym się prostotą, ale jednocześnie innowacyjnością oraz ekologicznymi rozwiązaniami. Biuro wyposażone jest w najnowocześniejsze systemy audio-video oraz inne udogodnienia, które mają na celu usprawnienie i zapewnienie komfortu pracy. Wnętrze i wyposażenie nowej przestrzeni Sollers to standard, którego nie powstydziłby się Google czy Apple.
Stanowiska pracy są wyposażone m. in. w elektrycznie regulowane biurka, ergonomiczne krzesła sprowadzone z Japonii oraz panele wygłuszające i tłumiące dźwięk. Ponadto w całym biurze zostały przygotowane dodatkowe stanowiska typu „hot desk” oraz osobiste szafki (lockery) z myślą o pracownikach, którzy, z uwagi na pracę na projektach zewnętrznych, w Warszawskiej siedzibie bywają rzadko.
Aby ułatwić komunikację i pracę pomiędzy zespołami znajdującymi się w różnych lokalizacjach przygotowano „media walls”, składające się z najnowocześniejszych telewizorów dotykowych, kamer oraz ścian pełniących funkcję white boardów.
Na spotkania przewidziane jest 7 sal konferencyjnych z możliwością rezerwacji za pomocą tabletów, Każda sala wyposażona jest w 70-calowy telewizor i system nagłaśniający. Ponadto do dyspozycji są tablice interaktywne (eBeam), służące do pracy zdalnej między kilkoma lokalizacjami.
W Sollers pomyślano również o miejscach sprzyjających pracy kreatywnej (Concept Room, Focus Room) oraz strefach relaksu – do tego celu stworzono „Chillout Room”, wyposażony w konsole do gier, a także bibliotekę, pokój do gry w piłkarzyki, pokój mamy z dzieckiem, przestronne kuchnie przypominające kawiarnie, a także huśtawki i wygodne pufy rozlokowane po całej przestrzeni biura.
„Zależało nam na tym, aby pomieszczenia i lokalizacja odpowiadały zarówno nieformalnej atmosferze, jaką pragniemy podtrzymać, jak i charakterystyce pracy. Chcieliśmy stworzyć przyjazne otoczenie, połączone z innowacyjnymi i jednocześnie ekologicznymi rozwiązaniami” – mówi Marcin Pluta.
Nowe biuro to przede wszystkim doskonały komfort pracy, eko rozwiązania, troska o zdrowy styl życia i dopasowanie do potrzeb pracownika. Udogodnienia jakie posiada nowa przestrzeń Sollers Consulting to wysoki standard odpowiadający potrzebom młodego pokolenia. Tego typu biur powinno być zdecydowanie więcej.
