PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Prudential
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeNowa strategia pod znakiem LaSer Polska

Nowa strategia pod znakiem LaSer Polska

Informacje 11.06.2008 (11:36)

Strategia

LaSer Polska skoncentruje się świadczeniu detalistom usług marketingowych i finansowych nakierowanych na tworzenie wartości dla klienta. Zamierza poszerzyć rynek, na którym działa, bazę swoich klientów i liczbę partnerów biznesowych. Wprowadzi innowacyjne linie biznesowe (sprzedaż bezpośrednia, sprzedaż detaliczna, pośrednictwo kredytowe), tak aby elastycznie dostosowywać swoją ofertę do poszczególnych segmentów rynku i skutecznie budować lojalność klientów.

Do 2012 r. LaSer Polska zamierza osiągnąć 5% udział w rynku, wydać 2 500 000 kart, obsługiwać 2 800 000 klientów. W tym samym czasie, wartość portfela kredytowego LaSer Polska ma wzrosnąć do 8 mld PLN, a zatrudnienie do 2 300 osób.

W świecie przenikania się nowych, cyfrowych technologii, stopniowo zmieniają się podstawy tradycyjnego marketingu w handlu detalicznym. Już nie tylko konkurencyjne ceny, czy dobra jakość produktów decyduje o przywiązaniu klienta do marki. Detaliści stają przed nowymi wyzwaniami. W utrzymaniu lojalności klienta, kluczowe staje się związane z marką ogólnie pozytywne doświadczenie – powiedział Philippe Santini, Dyrektor Generalny LaSer Polska.

LaSer zdefiniował i stosuje globalne podejście do konsumenta. Dzięki połączeniu kreatywności, nowoczesnej technologii i mediów jesteśmy w stanie określić potencjalną wartość klienta dla firmy. Potrafimy także odtworzyć historię interakcji między konsumentem i marką detaliczną, we wszystkich punktach obsługi. Wiemy dużo o częstotliwości wizyt konsumentów w sklepie, średniej wartości dokonywanych zakupów oraz wrażliwości na komunikację marketingową. Działamy zawsze z myślą o naszych partnerach, dążąc do optymalizacji zarządzania relacją z ich klientem. – powiedział Jean Darrieu, Managing Director – International Division LaSer Group.

Nowy logotyp

Nowy logotyp, który po raz pierwszy zostanie pokazany na najważniejszym kongresie branży retail „What is going on in retailing?”, jest ważnym elementem odróżniającym ofertę finansowo – marketingową Grupy LaSer od konkurencji, na wszystkich 8 rynkach europejskich. Logotyp odzwierciedla istotne dla Grupy wartości, wśród których szczególne miejsce zajmują: troska o klienta, rozumienie jego potrzeb, kreatywność i inicjatywa, a także efektywność ekonomiczna. Odręczna forma liter w logo LaSer pokazują aspekt humanistyczny całego przedsięwzięcia biznesowego. Uśmiech – znak poprzedzający logotyp – tzw. „smiley”, a także kolorowy, odręczny kształt liter użytych w logo podkreślają, że LaSer Polska jest firmą bliską klientowi.

Wartość dodana

LaSer, Grupa z 40 letnim doświadczeniem w Europie, dysponuje ogromną wiedzą z zakresu finansowania potrzeb konsumpcyjnych i zintegrowanego zarządzania relacjami konsumenckimi. Ponadto posiada niepowtarzalną ofertę programów lojalnościowych dla swoich Partnerów.

W Polsce LaSer proponuje wartość dodaną w postaci sprawdzonych w Europie, zintegrowanych usług finansowo-marketingowych. Jej oferta finansowa w połączeniu z programami lojalnościowymi, jest jedyną tego typu na polskim rynku. Firma przewodzi w rankingach firm oferujących sklepowe karty kredytowe „private label” oraz karty wydawane w systemie MasterCard. Poza kartami i innymi pochodnymi produktami (np. karty podarunkowe) LaSer proponuje kredyty konsumenckie i pożyczki gotówkowe zarówno przez telefon jak i w punkcie obsługi klienta.

Polska jest 4 krajem po Wielkiej Brytanii, Hiszpanii oraz Holandii, w którym ogłaszana jest zmiana pozycjonowania spółek należących do Grupy LaSer.

LaSer Polska składa się z 3 głównych filarów: Sygma Bank SA (działalność kredytowa), LaSer Loyality (programy lojalnościowe, oprogramowanie), oraz Dom Finansowy QS (pośrednictwo finansowe).

Wraz z wprowadzeniem nowego logotypu dotychczasowy adres strony internetowej zmieni się na: www.laserpolska.com.

cetelem laser sygma 2008-06-11
Redakcja PRNews.pl
Tagi: cetelem laser sygma

Sprawdź także:

a 0 Santander Bank Polska stawia na prosty język
09.06.2023 (08:09) – informacja prasowa

Santander Bank Polska stawia na prosty język

Santander Bank Polska jako pierwszy bank w Polsce otrzymał certyfikat Uniwersytetu Wrocławskiego za umowę ramową …

a 0 Revolut zwiększył oprocentowanie kont oszczędnościowych w EUR i PLN
09.06.2023 (08:07) – informacja prasowa

Revolut zwiększył oprocentowanie kont oszczędnościowych w EUR i PLN

Revolut zwiększył oprocentowanie kont oszczędnościowych w EUR z 0,9% do 2% w skali roku, a kont oszczędnościowych w …

a 0 Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w maju 2023 r.
09.06.2023 (08:05) – informacja prasowa

Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w maju 2023 r.

W maju 2023 r. KIR przetworzył w systemie Elixir 191,35 mln transakcji o łącznej wartości 714,54 mld zł. W systemie …

a 0 PKO Bank Polski przyśpieszy rozwój w Metaverse
09.06.2023 (08:03) – informacja prasowa

PKO Bank Polski przyśpieszy rozwój w Metaverse

Po uruchomieniu w 2022 roku swojej placówki na platformie Decentraland, PKO Bank Polski przygotowuje się do …

a 0 Visa: 77% Polaków podczas zagranicznych wakacji zapłaci kartą, smartfonem lub smartwatchem
09.06.2023 (08:01) – informacja prasowa

Visa: 77% Polaków podczas zagranicznych wakacji zapłaci kartą, smartfonem lub smartwatchem

62% Polaków, kupując zagraniczne wakacje w biurze podróży, zrobi to online. Trzy czwarte polskich turystów …

a 0 Pracownicy i sympatycy SGB pokonali wspólnie już 1 milion kilometrów w Wyzwaniu Sportowym SGB
09.06.2023 (07:59) – informacja prasowa

Pracownicy i sympatycy SGB pokonali wspólnie już 1 milion kilometrów w Wyzwaniu Sportowym SGB

W trwającym jeszcze do 11 czerwca Wyzwaniu Sportowym SGB pracownicy i sympatycy SGB pokonali już wspólnie 1 milion …

PRNews.pl

Zobacz również

Klienci Twisto wpisani do BIK. „Nieumyślnie przesłaliśmy dane”

Klienci Twisto wpisani do BIK. „Nieumyślnie przesłaliśmy dane”

Część klientów fintechu Twisto otrzymała w ostatnich…

ING Bank Śląski zmniejszył limity przelewów. To efekt ostatniego wycieku danych

ING Bank Śląski zmniejszył limity przelewów. To efekt ostatniego wycieku danych

ING Bank Śląski zmienił wszystkim klientom limity…

Gigantyczny wyciek danych Polaków. Miliony haseł są dostępne w sieci

Gigantyczny wyciek danych Polaków. Miliony haseł są dostępne w sieci

Doszło do wycieku milionów haseł i loginów…

„Mamy obsesję na punkcie jakości”. Znamy najlepsze banki 2023 – zwycięzców rankingu Złoty Bankier

„Mamy obsesję na punkcie jakości”. Znamy najlepsze banki 2023 – zwycięzców rankingu Złoty Bankier

Zmiana lidera jakości obsługi klienta, nowa kategoria…

Coś dla fanów komiksów. Na polski rynek wchodzi pierwsza taka karta płatnicza

Coś dla fanów komiksów. Na polski rynek wchodzi pierwsza taka karta płatnicza

Gratka dla fanów komiksu. Fintech Cinkciarz.pl we…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

gdański bursztyn:

Przestrzegam przed zakładaniem konta w Raiffeisen Digital Bank . BLOKUJĄ KONTA BEZ PODANIA …

pon, 5 cze 2023 (21:39) • Raiffeisen Digital Bank udostępnił konto oszczędnościowe na 10 proc.

Xandi:

Dobili tę skromną, jedną wypłatę gotówki kartą z obcego bankomatu. Za to za …

sob, 3 cze 2023 (19:49) • ING Bank Śląski podnosi opłaty

wiczkax:

dokładnie tak, dlatego jest to bezpieczna inwestycja :D …

czw, 1 cze 2023 (07:15) • Większość obligacji skarbowych nie pokona inflacji

wiczkax:

pieniedzy nie stracimy a raczej tylko odsetki …

czw, 1 cze 2023 (07:15) • Większość obligacji skarbowych nie pokona inflacji

Adianka:

Wiadomo Norwegia oferuje wiele korzyści finansowych, co można zobaczyć np. po łatwości w …

wt, 30 maj 2023 (21:40) • Polscy emigranci w Norwegii zaciągają coraz więcej kredytów. Chcą inwestować w Polsce

  • SMART Bankier
  • Kalkulator brutto netto
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2023 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców