PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Prudential
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaNowa strona internetowa Concordia Ubezpieczenia

Nowa strona internetowa Concordia Ubezpieczenia

Ubezpieczenia 19.01.2012 (17:19)

Concordia Ubezpieczenia uruchomiła nowy serwis www.concordiaubezpieczenia.pl. Odmieniona i nowoczesna szata graficzna, przejrzysty układ informacji, intuicyjna nawigacja oraz język zrozumiały dla użytkownika to podstawowe atuty nowego serwisu.

Szata graficzna jest spójna z nową identyfikacją wizualną Concordia Ubezpieczenia, którą zapoczątkowała zmiana logotypu i nazwy marketingowej w roku 2011. Te same zdjęcia, sformułowania czy układ informacji można odnaleźć w innych materiałach promocyjnych Concordii w wersji papierowej oraz elektronicznej.

Konstruując stronę postawiono na uporządkowanie serwisu poprzez usystematyzowanie ofert dla poszczególnych segmentów Klienta: Indywidualnego, Rolnika, Przedsiębiorcy, Kredytobiorcy oraz oferty specjalizowane. Zastosowano rotator na stronie głównej, w którym pojawiają się informacje o czterech istotnych w danym momencie ofertach Concordia Ubezpieczenia.

– Przystępując do projektowania strony postawiliśmy sobie jeden cel – przygotowanie strony w taki sposób, aby była ona jak najbardziej czytelna dla użytkowników. Efektem naszych prac jest serwis, który zapewnia szybki dostęp do informacji – mówi Katarzyna Jankowska, Dyrektor Biura Marketingu Concordia Ubezpieczenia. Co najważniejsze, zastosowaliśmy nowoczesną technologię umożliwiającą pozycjonowanie i rozbudowywanie serwisu o dodatkowe funkcjonalności – dodaje Jankowska.

Poruszanie się po stronie jest bardziej przyjazne i dostosowane do potrzeb każdego użytkownika. Bez problemu odnajdzie on nie tylko informacje o ofercie, ale także ważne zakładki: szukaj agenta i zgłoś szkodę. Wprowadzone zostały m. in. narzędzia, które ułatwiają wyszukiwanie produktów ubezpieczeniowych oraz Pośredników działających w danym regionie kraju. Było to możliwe dzięki wykorzystaniu dynamicznej mapy Google, która zastąpiła wcześniejszą statyczną mapę Polski. Rozwiązanie to pozwoliła na szybsze wyszukiwanie kontaktów, ale także zwiększyło ich liczbę. Dzięki nowej stronie można dotrzeć do danych teleadresowych Centrali, Oddziałów, Przedstawicielstw, ale także do Agentów i Banków oferujących ubezpieczenia Concordia. W serwisie dostępne są również informacje o Partnerach biznesowych współpracujących z Concordia Ubezpieczenia.

– Bardzo istotnym elementem przy tworzeniu koncepcji nowej strony była kwestia jej aktualizacji. Szybka i sprawna zmiana informacji i wprowadzanie newsów odbywa się dzięki rozbudowanemu systemowi CMS. Pozwala nam to błyskawicznie reagować przy zachowaniu pełnej niezależności – podsumowuje Katarzyna Jankowska.

Strona przekierowuje również do serwisu www.ochronaprawna.com, gdzie Klient może dowiedzieć się więcej na temat produktu, a także kupić go online.

Nowa strona daje więc możliwość bycia blisko Klienta, udzielenia mu pełnej informacji jeszcze przed rozmową z Pośrednikiem, skierowania go do najbliższej placówki, a swoją przejrzystą strukturą zachęca odwiedzającego stronę do przeglądania nie tylko konkretnej oferty, ale także i innych dostępnych w serwisie. Zachęcamy do odwiedzin na www.concordiaubezpieczenia.pl. 

Źródło: Concordia Polska TUW

concordia ubezpieczenia www 2012-01-19
Redakcja PRNews.pl
Tagi: concordia ubezpieczenia www

Sprawdź także:

a 0 7. PKO Bieg Charytatywny – 4,7 tys. uczestników i 22 tys. okrążeń
29.09.2023 (13:39) – informacja prasowa

7. PKO Bieg Charytatywny – 4,7 tys. uczestników i 22 tys. okrążeń

4,7 tys. uczestników wzięło udział w 7. PKO Biegu Charytatywnym, który odbył się 23 września. Wszyscy zawodnicy …

a Analizy 0 Rynek kredytów hipotecznych pędzi w górę. Branża pośrednictwa finansowego w II kw. 2023 roku
29.09.2023 (13:38) – informacja prasowa

Rynek kredytów hipotecznych pędzi w górę. Branża pośrednictwa finansowego w II kw. 2023 roku

Dynamika wzrostów sprzedaży na rynku kredytów mieszkaniowych, którą odnotowano już  w pierwszych miesiącach 2023 …

a Analizy 0 Koszty najmu studenckiego w Polsce. W jakich miastach jest najdrożej?
29.09.2023 (13:35) – informacja prasowa

Koszty najmu studenckiego w Polsce. W jakich miastach jest najdrożej?

Centrum AMRON przedstawiło wyniki piątej edycji badania sytuacji mieszkaniowej studentów w Polsce. Spośród …

a 0 WIB: Polscy uczniowie chcą uczyć się w szkole o zrównoważonym rozwoju
29.09.2023 (13:34) – informacja prasowa

WIB: Polscy uczniowie chcą uczyć się w szkole o zrównoważonym rozwoju

Wśród uczniów szkół ponadpodstawowych w Polsce, co trzeci nie spotkał się na lekcjach z pojęciem zrównoważonego …

a 0 VeloBank z tytułem Solidnego Pracodawcy 2023
29.09.2023 (13:33) – informacja prasowa

VeloBank z tytułem Solidnego Pracodawcy 2023

VeloBank dołączył do grona firm wyróżnionych certyfikatem Solidny Pracodawca 2023. Uznanie zyskały realne szanse …

a 0 Już prawie 2,3 miliona klientów używa nowej Santander mobile
28.09.2023 (15:25) – informacja prasowa

Już prawie 2,3 miliona klientów używa nowej Santander mobile

Bank wprowadził nową aplikację Santander mobile z odmienionym designem i zaawansowanymi możliwościami …

PRNews.pl

Zobacz również

„Bezpieczny kredyt 2 proc.” cieszy się wzięciem. ZBP pokazał nowe dane

„Bezpieczny kredyt 2 proc.” cieszy się wzięciem. ZBP pokazał nowe dane

Banki podpisały prawie 12 tys. umów w…

ZBP proponuje kryterium dochodowe w wakacjach kredytowych

ZBP proponuje kryterium dochodowe w wakacjach kredytowych

Z przedłużonych wakacji kredytowych powinny skorzystać jedynie…

„Alicja-BIS”, czyli patologiczne kredyty w TBS-ach. Mieszkańcy mówią: dosyć!

„Alicja-BIS”, czyli patologiczne kredyty w TBS-ach. Mieszkańcy mówią: dosyć!

Społeczność skupiona wokół inicjatywy Obywatel TBS alarmuje,…

Banki mają już ponad 700 placówek bezgotówkowych. Nowe zestawienie

Banki mają już ponad 700 placówek bezgotówkowych. Nowe zestawienie

Rośnie sieć bankowych placówek bezgotówkowych. Z danych…

Te banki zamknęły najwięcej placówek w ciągu minionego roku. Nowe dane

Te banki zamknęły najwięcej placówek w ciągu minionego roku. Nowe dane

Na koniec czerwca 2023 r. ankietowane przez…

Who is who

Magdalena Urbańska

Magdalena Urbańska

PR Manager, Comperia.pl Na stanowisku PR Manager…

Marek Gieorgica

Marek Gieorgica

Członek Zarządu, Clear Communication Group Marek Gieorgica…

Emilia Kasperczak

Emilia Kasperczak

Specjalista ds. relacji z mediami, mBank Emilia…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

wiczkax:

na pewno, w końcu to dość popularny temat …

czw, 28 wrz 2023 (14:04) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

wiczkax:

wszystko jest klarowne i łatwo się to ogarnia …

czw, 28 wrz 2023 (14:04) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

wiczkax:

zdecydowanie, żeby potem nie zostać z ręką w nocniku …

czw, 28 wrz 2023 (14:04) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

wiczkax:

no wiesz czasami to różnie bywa, niestety :c …

czw, 28 wrz 2023 (14:03) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

wiczkax:

no nie, nikt nie będzie ponosił takiej odpowiedzialności …

czw, 28 wrz 2023 (13:55) • Inflacja jest niekorzystna nawet dla obligacji zabezpieczonych przed inflacją

  • SMART Bankier
  • Kalkulator brutto netto
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • zgarnijpremie.pl
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2023 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców