Z dniem 10 stycznia 2006 r. w Pizza Hut rzuca pojednawcze hasło „Nigdy więcej wojny”. Do menu zostaje wprowadzony nowy produkt – pizza 4Peace.
4Peace to cztery różne pizze/ smaki dostępne na jednej pizzy, a każda ćwiartka jest inna. Nowa pizza 4Peace będzie dostępna na cieście Classica w dużym rozmiarze w następujących smakach: Margherita, Pepperoni, Hawajska, Americana, Serowa, Mięsna, Wegetariańska, Wiejska, Europejska, Farmerska. Klienci będą mogli również dobierać własne kompozycje smakowe do trzech składników.
Nowa promocja będzie obowiązywać tylko w restauracjach Pizza Hut z salą kelnerską. Pizzę 4Peace będzie można zakupić w cenie 28,90 zł. Dodatkowo, przy zamówieniu dwóch pizz cena będzie wynosić 49,90 zł.
Promocję „Nigdy więcej wojny” wesprze kampania outdoorowa, która rozpocznie się 30 stycznia br. i trwać będzie przez 4 tygodnie. Reklamy pojawią się również w dodatku Gazety Wyborczej „Co jest grane””, radiu Eska, kinach Ciemna City, sieciach Beverly Hills Video raz Internecie. Uzupełnieniem kampanii będą nowe materiały POS (bannery, table standy, wkładki do menu, plakaty i placematy) umieszczone za zewnątrz i wewnątrz restauracji Pizza Hut.
Kampania „Nigdy więcej wojny” zakończy się 3 kwietnia 2006 roku.
Równolegle do promocji „Nigdy więcej wojny” rusza kolejna pod hasłem „Pijesz? Jedziesz!”. Jest to propozycja kierowana do zakochanych, związana z dniem Świętego Walentego. Promocja polega na wymyśleniu nowej nazwy dla pizzy 4Peace. Aby wziąć udział w konkursie należy zamówić do pizzy 4Peace Pepsi Refill. Każda osoba biorąca udział w konkursie ma szanse wygrać jeden z 40 voucherów o wartości 1000 zł na romantyczny, walentynkowy weekend we dwoje. W każdej restauracji Pizza Hut będzie do wygrania jeden voucher.
Promocja walentynkowa otrzyma wsparcie w kampanii BTL. O kampanii będą informować materiały POS: table standy, plakaty, kupony konkursowe. Informacje o konkursie dostępne będą również w Internecie oraz na stronie www.pizzahut.pl.
Promocja „Pijesz” Jedziesz!” trwać będzie do 13 lutego 2006 roku. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 14 lutego 2006 roku.
Strategie obu promocji „Nigdy więcej wojny” oraz „Pijesz? Jedziesz!” opracowała firma Synergy Marketing Partners. Kreację przygotowała agencja reklamowa Red8. Powierzchnie reklamowe zakupił dom mediowy Media Direction.