Poza zmianami graficznymi Panorama Internetu właściciel wyszukiwarki postawił na rozbudowę mechanizmów wyszukiwawczych i ułatwienie użytkownikowi wyszukiwania poprzez stworzenie specjalnych zakładek: produkty, usługi, katalog firm oraz dodatkowo www i grafika. Szczególnie wyeksponowane zostały katalogi: produktów i usług oraz firm jako najwyżej cenione przez użytkowników miejsca w Anonserze. Zadbano również o lepszą ekspozycję „top ofert” i wprowadzono nową na Anonserze formę reklamy, reklamę śródtekstową – pod oknem wyszukiwarki, czyli głównej części nowej strony. Dzięki zmianom główna strona stała się przejrzysta i zdecydowanie bardziej funkcjonalna.
Obecnie Anonser łączy w sobie najlepsze cechy katalogu handlowego i gazety ogłoszeniowej. Baza Anosera zawiera już przeszło 130 tys. ( w zeszłym roku roku tylko 9 tys. ) aktualnych ogłoszeń o ofertach produktowych i usługowych firm oraz indywidualnych konsumentów. Anonser.pl umożliwia dodawanie i wyszukiwanie ofert handlowych aż w 98 kategoriach, zgrupowanych w 14 obszarach branżowych. Anoser.pl wypełnił niszę rynkową stał się produktem komplementarnym do wyszukiwarek katalogów teleadresowych i klasycznych gazet ogłoszeniowych.