Zaprezentowano również serwis CafeBiz.pl, który ma być centrum informacji dla młodych przedsiębiorców, oraz miejscem do budowania społeczności użytkowników systemu ifirma.pl. W tym momencie z systemu ifirma.pl korzysta ponad 3000 przedsiębiorców w Polsce. Prowadzona jest również Kampania reklamowa systemu ifirma.pl pod hasłem „Zmień księgową na internetową”
Oprócz nowej szaty graficznej serwisu ifirma.pl rozbudowano jego funkcjonalności – zwiększono liczbę możliwych do wykonania operacji oraz wprowadzono modyfikacje związane z poprawą wygody użytkowników. Rozbudowana została sekcja przychodów, która umożliwia teraz wygodne rozliczanie m.in. sprzedaży wysyłkowej. – Liczba użytkowników korzystających z platformy ifirma.pl rośnie bardzo dynamicznie i cały czas prowadzimy pracę nad nowymi ciekawymi funkcjonalnościami. – mówi Andrzej Parszuto, Wiceprezes Power Media.
Ifirma.pl to pierwszy w Polsce serwis księgowości internetowej stworzony z myślą o małych przedsiębiorcach. Przy tworzeniu serwisu współpracują specjaliści z dziedziny informatyki i księgowości, tak by podążał za nieustannie zmieniającymi się przepisami prawa. Platforma ifirma.pl pozwala użytkownikom samodzielnie prowadzić księgowość firmy za pośrednictwem Internetu umożliwiając automatyczne prowadzenie Księgi Przychodów i Rozchodów oraz dokumentacji firmy w zakresie m.in. ewidencji sprzedaży, kosztów oraz podatku VAT. Dzięki niemu istnieje także możliwość generowania deklaracji dla Urzędów Skarbowych i ZUS.
W celu integracji użytkowników platformy ifirma.pl uruchomiony został również serwis CafeBiz.pl poświęcony prowadzeniu firmy i innowacjom w biznesie. Skierowany jest on przede wszystkim do właścicieli małych i średnich firm oraz osób prowadzących działalność gospodarczą. Serwis umożliwia użytkownikom dyskusję, nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz promocję prowadzonych przez nich firm. Serwis przygotowany został przez firmę Benhauer.
Odsłonie nowego serwisu ifirma.pl towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem „Zmień księgową na Internetową” obejmująca TVN24, 3 Program PR, RMF FM, Newsweek, Przekrój, Politykę, Rzeczpospolitą, Gazetę Wyborczą, Dziennik, Gazetę Prawną i Puls Biznesu. Równolegle prowadzona jest kampania w Internecie skierowana głównie do użytkowników serwisów ekonomicznych.