Od 10 lutego 2011 r. członkowie Pekao Otwartego Funduszu Emerytalnego uzyskali dostęp do swoich rachunków w Funduszu za pośrednictwem nowej wersji usługi PekaoNet pod nowym adresem www.pekaonet.pl.
Uruchomiony serwis umożliwia: sprawdzanie stanu rachunku w Pekao OFE i przeglądanie jego historii, filtrowanie historii transakcji według dat, eksportowanie danych do pliku pdf i drukowanie tego pliku, sprawdzanie aktualnych danych osobowych i adresowych widniejących na rachunku członka Funduszu, dostęp do danych osób wskazanych na rachunku członka Funduszu (jeśli występują), wypełnianie formularzy zmiany danych i zmiany osób wskazanych w wersji elektronicznej w celu wydrukowania tych formularzy i przesłania do PTE, uproszczony kontakt z obsługą funduszu, dostęp do wersji demonstracyjnej usługi.
„Zależy nam na zwiększaniu satysfakcji naszych członków. W dobie Internetu klienci potrzebują aktualnej informacji, w dogodnym dla siebie miejscu i czasie, to właśnie zapewnia usługa PekaoNet” – uważa Joanna Postupalska-Bożek, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Pekao Pioneer PTE S.A. Jej zdaniem obsługa elektroniczna jest już standardem na rynku finansowym, rozwijającym się w szybkim tempie, a PekaoNet jest odpowiedzią na oczekiwania klientów.
PekaoNet przeznaczony jest dla członków Pekao OFE. Korzystanie z usługi jest bezpłatne. Sposób logowania jest identyczny jak w poprzedniej wersji, ale zmianie uległa lokalizacja nowej wersji usługi.
Zmodernizowany serwis www.pekaonet.pl ma nowy, przejrzysty układ menu i atrakcyjną szatę graficzną. Poruszanie się po serwisie jest nieskomplikowane i intuicyjne – wszystko po to, aby zwiększyd wygodę korzystania i zadowolenie klientów.
Za stronę technologiczną rozwiązania odpowiada firma Blue Services Sp.z o.o. z Sopotu.
Źródło: Bank Pekao SA