Anna Ruohomaki pochodzi z Finlandii. Studiowała Marketing Międzynarodowy na Uniwersytecie Vaasa w Finlandii oraz Filologię Rosyjską i Marketing na Uniwersytecie Ekonomii i Finansów w Petersburgu. Dotychczas pracowała w Metsä Tissue Helsinkach, w skandynawskim teamie Brand Managerów odpowiedzialnych za marki Serla i Lambi w krajach nadbałtyckich, jak również Mola i Lambi na rynku rosyjskim.
W Metsä Tissue SA Anna Ruohomaki obejmie stanowisko Brand Managera i zajmie się marką Mola na rynkach polskim, rosyjskim i innych krajów Europy Wschodniej, raportując bezpośrednio do Roberta Wieczorka, Dyrektora Marketingu Metsä Tissue SA.
Anna interesuje się sportem. Przez 14 lat trenowała łyżwiarstwo figurowe m.in. w zespole fińskiej reprezentacji narodowej. W czasie studiów mieszkała w Rosji i Wielkiej Brytanii. Doskonale mówi po rosyjsku i angielsku. Teraz, w związku z pracą w Polsce zaczęła się uczyć języka polskiego.