Oferta Credit Agricole dla przedsiębiorców powiększyła się o terminale płatnicze, tzw. POS-y. Obejmuje ona dodatkowo bezpłatne prowadzenie konta firmowego oraz trzymiesięczną dzierżawę urządzenia za 0 zł. Proponowane terminale umożliwiają, niezależnie od akceptacji kart płatniczych, m.in. doładowania telefonów komórkowych oraz prowadzenie programów lojalnościowych dla klientów sklepów, gabinetów lekarskich czy punktów usługowych.
Credit Agricole rozwija swoją ofertę dla firm. Nawiązał współpracę z TopCard Sp. z o.o., niezależnym operatorem obsługującym terminale płatnicze oraz SIA Central Europe, częścią SIA Group z centralą w Mediolanie, jednym z wiodących europejskich dostawców rozwiązań dla obsługi kart płatniczych i przetwarzania transakcji płatniczych. Dzięki temu POS-y dołączyły do produktów i usług banku proponowanych przedsiębiorcom. Zdaniem Wojciecha Wojciechowskiego, prezesa TopCard, rynek akceptacji kart w Polsce cechuje się dużą dynamiką wzrostu i ma znaczący potencjał dalszego rozwoju. Taką opinię potwierdzają analizy Narodowego Banku Polskiego, według których liczba transakcji bezgotówkowych przeprowadzonych kartami wzrasta rok do roku. Porównując I kwartał 2014 r. do analogicznego w 2013 r. – liczba transakcji była wyższa o 21,1 proc., a do 2012 r. o 39,8 proc. *
Wspólną propozycję Credit Agricole oraz TopCard wyróżnia uproszczony i szybki proces obsługi.
W pierwszym kroku, w ciągu 10 minut, doradca klienta biznesowego banku przygotowuje ofertę – na podstawie deklarowanych przez przedsiębiorcę informacji o rodzaju działalności, potencjalnym obrocie, liczbie oraz rodzaju terminali. Następnie z klientem kontaktuje się konsultant TopCard, który instaluje terminal oraz dopełnia na miejscu formalności (ograniczonych do minimum). Konsultant opiekuje się również klientem przez cały okres użytkowania terminala, wspiera w obsłudze oraz odpowiada za szybki serwis urządzenia.
Przedsiębiorcom, którzy zdecydują się na ofertę Credit Agricole, bank poprowadzi bezpłatnie najbogatszy pakiet konta firmowego przez cały okres usługi akceptacji kart w Credit Agricole. Dodatkowo TopCard zwolni klientów z opłaty za dzierżawę przez pierwsze trzy miesiące.
– Terminal płatniczy to wygodne rozwiązanie dla przedsiębiorców. Teraz, kiedy obniżyła się stawka interchange, a tym samym koszt użytkowania terminala, stał się on bardziej dostępny. Terminal płatniczy pozwala również na zwiększenie dochodów naszych klientów, poprzez doładowania elektroniczne czy też programy lojalnościowe. To naprawdę dobra propozycja, prosta w obsłudze, przejrzysta w rozliczeniach, a co bardzo ważne, w zasięgu nawet najmniejszych usługodawców i sklepów –mówi Wojciech Nowacki, dyrektor Departamentu Małych i Średnich Przedsiębiorstw w banku Credit Agricole.
Klienci firmowi łatwo oszacują koszt akceptacji kart w Credit Agricole. Na podstawowe opłaty składają się: comiesięczny koszt dzierżawy uzależniony od rodzaju terminala oraz przejrzyście skonstruowana prowizja od każdej transakcji (zawiera w sobie interchange, opłaty na rzecz organizacji płatniczych (VISA, MasterCard) oraz marżę agenta rozliczeniowego). Jednocześnie przedsiębiorca może mieć dodatkowy dochód z terminala. Bezpośrednio umożliwia to usługa doładowań telefonów pre-paid, a pośrednio udostępniony przez TopCard program lojalnościowy. TopLoyality, bo tak nazywa się ten system, wyróżnia się na rynku możliwością wdrożenia nawet w niewielkim punkcie usługo-handlowym, bezpłatnym szkoleniem oraz dostępem do zarządzania poprzez stronę internetową. Przedsiębiorca (użytkownik terminala) samodzielnie może konstruować propozycje dla swoich klientów w zależności od ich potrzeb i swoich możliwości. Tym samym buduje bazę lojalnych klientów, którzy nagradzani za transakcje, będą mieli dodatkowy powód, by częściej korzystać z jego usług.
*NBP – Informacja o kartach płatniczych, I kwartał 2014 r.; Czerwiec 2014 r.,
Link do oferty http://www.credit-agricole.pl/male-i-srednie-firmy/akceptacja-kart/akceptacja-kart