Odpowiada między innymi za koordynowanie działań wizerunkowych agencji i jej klientów, budowanie oraz rozwijanie stałych i pozytywnych relacji z mediami.
Joanna Łabuda ukończyła studia na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu o specjalności publicystyka ekonomiczna i public relations. Doświadczenie zawodowe zdobywała już podczas studiów, współpracując m.in. z portalem i magazynem Piar.pl, Międzynarodowymi Targami Poznańskimi, Gazetą Poznańską, z działem marketingu TUiR Warta S.A oraz działając w studenckim kole naukowym Pryzmat zajmującym się public relations. Oprócz PR interesuje się dziennikarstwem i podróżami.
###
casusBTL event&direct marketing zajmuje się marketingiem bezpośrednim i kompleksową organizacją wydarzeń, tworząc z nich skuteczne kanały komunikacji bezpośredniej. Szczególny nacisk agencja kładzie na rozwiązania budujące lojalność nabywców i wspieranie sprzedaży w aspekcie długoterminowym. Działanie PR-owe obejmują kompleksowe programy komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej.
Ponadto agencja specjalizuje się w marketingu produktów i usług „trudnych”
(do których należą m.in. produkty z branży farmaceutycznej), których natura ogranicza możliwości klasycznych działań.
Głównymi klientami casusBTL event&direct marketing są m. in takie firmy jak:
Aventis Pharma, Energis, Farmica, GSK, Jansen-Cilag, MSD, Novartis Poland, Sanofi-Synthelabo.