Małgorzata Kożuchowska weźmie udział w kolejnej kampanii reklamowej Avivy. Tym razem promuje nowy produkt – fundusz Aviva Oszczędnościowy. Spoty pojawią się w telewizji z początkiem stycznia, ale już teraz można je obejrzeć na kanale YouTube Avivy.
„Kożuchowska nie leży. Więc jej oszczędności też nie powinny” – mówi wprost aktorka, a fundusz Aviva Oszczędnościowy dąży do osiągnięcia średniorocznej stopy zwrotu brutto na poziomie o 5 punktów procentowych przewyższającym główną stopę procentową NBP na przestrzeni każdych kolejnych 3 lat. To propozycja dla każdego posiadacza oszczędności, bo minimalna wpłata wynosi 1 000 zł. Zainwestować można online na stronie www.avivainvestors24.pl, bez konieczności podpisywania papierowych dokumentów, u agenta Avivy, przez telefon lub w Expanderze.
Aktorka współpracuje z Avivą od marca br. Promuje ubezpieczenie na zdrowie i życie dla całej rodziny – Nowa Perspektywa. Małgosia przyznała, że sama od 20 lat ma polisę w Avivie i z własnego doświadczenia wie, że firma oferuje najwyższy standard ubezpieczeń. Przekonuje, że nowoczesne ubezpieczenie jest pomocne w wielu codziennych sytuacjach i pomaga utrzymać standard życia rodziny w razie chorób i innych życiowych zawirowań.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy. Reklamy z udziałem Małgosi oraz jej zaangażowanie w jury Fundacji Aviva są bardzo ciepło przyjmowane. Tą kampanią chcemy skłonić odbiorców do zastanowienia się, co można zrobić, aby ich oszczędności pracowały równie ciężko jak oni” – mówi Andrzej Mytych, szef komunikacji i zarządzania marką Aviva.
/Aviva
