Klienci Biura Maklerskiego PKO Banku Polskiego mogą od dziś korzystać z nowego serwisu internetowego oraz aplikacji mobilnej. Nowoczesny i intuicyjny wygląd to pierwsza widoczna zmiana. Już teraz udostępnione zostały też nowe funkcje, a w kolejnych miesiącach planowana jest większa integracja z serwisem iPKO oraz aplikacją mobilną IKO.
Nowy układu serwisu prezentuje szczegóły rachunku i operacji w przejrzysty sposób. Składanie zleceń i wyszukiwanie instrumentów jest jeszcze łatwiejsze, a inwestorzy otrzymują dodatkowe funkcje, np. zintegrowane wykresy z analizą techniczną i czytelne prezentowanie informacji o nadchodzących dywidendach z posiadanych na rachunku spółek. Serwis został przygotowany w technologii RWD, co oznacza, że niezależnie od wielkości ekranu PKO supermakler dostosuje się do komputera lub tabletu klienta.
W najbliższych miesiącach klienci otrzymają między innymi dostęp do prognoz wysokości podatku PIT, powiadomień push, sms oraz e-mail o zdarzeniach na rachunku i będą mogli przejść do serwisu transakcyjnego detalicznych Obligacji skarbowych bez dodatkowego logowania. Udostępniony zostanie również serwis informacyjny Biura Maklerskiego z analizami rynkowymi oraz Portfelami modelowymi przygotowywanymi w ramach usługi Doradztwa inwestycyjnego.
Wprowadzane zmiany to efekt badań wśród inwestorów, które są regularnie przeprowadzane przez Biuro Maklerskie. Wszystkie nowości zostaną wdrożone do końca I kwartału 2022 roku. Dotychczasowe serwisy supermakler, aplikacja mobilna, tabletowa oraz ePromak Professional będą działać jeszcze przez kilka kolejnych miesięcy.
Źródło: PKO BP