Kim jest Lidka? Po co do niej dzwonimy? I co z tego będziemy mieli? Tego i więcej można dowiedzieć się z nowego spotu Link4. Podobnie jak wcześniej w reklamie bierze udział duet satyryków: Grzegorz Wasowski i Sławomir Szczęśniak.
Tym razem spot przenosi nas do „Kącika udanych porad” pana Rycha i pana Wacława – popularnych kabaretowych wcieleń satyryków KOC. Radzą oni jak zamienić parę groszy na kilkaset złotych. Reklama bezpośrednio nawiązuje do cyklu skeczy tego duetu, czyli „Kuchni pełnej niespodzianek”.
– Tym razem jest jeszcze zabawniej i bardziej abstrakcyjnie w formie. Za to w treści konkretnie – reklama pokazuje jak niewiele trzeba zrobić, żeby zaoszczędzić na ubezpieczeniu samochodu – mówi Agata Wiśniewska, PR manager Link4.
Pierwsza reklama z udziałem Wasowskiego i Szczęśniaka wywołała szeroki odzew wśród widzów. Okazało się, że wiele osób pamięta ten świetny duet z ich programów telewizyjnych i chętnie ogląda ich nowe pomysły w reklamie telewizyjnej. Dlatego Link4 kontynuuje swoją kampanię reklamową z udziałem obu panów.
Kampania, podobnie jak pierwsza odsłona, będzie prowadzona w wybranych stacjach ogólnopolskich oraz w internecie. Pomysł kreatywny nowej kampanii należy do agencji Change Communication. Spoty telewizyjne zostały nakręcone przez Papaya Films. Zakupem mediów oraz planowaniem zajął się dom mediowy MediaCom.
Źródło: Link4