Na koniec roku wszystkie spółki ubezpieczeniowe Grupy – dwie majątkowe, Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia SA i MTU Moje Towarzystwo Ubezpieczeń SA oraz Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Ergo Hestia SA – odnotowały łącznie ponad dwa miliony sześćset tysięcy klientów. Oznacza to ponad 160-procentową dynamikę wobec roku 2005.
W minionym roku Ergo Hestia uruchomiła ponad 160 nowych punktów sprzedaży swoich ubezpieczeń. Jej sieć wyłączna w całej Polsce obejmuje już około czterystu jednostek. Obejmuje ona między innymi nowoczesną sieć stoisk w centrach handlowych, które obsługują klientów indywidualnych i przedsiębiorców. Takich punktów jest obecnie już ponad 40, a do końca 2007 roku ich liczba ma się podwoić. Działania związane z rozwojem sieci sprzedaży to kolejny etap strategii Grupy Ergo Hestia. Nastąpił on po tym, jak Ergo Hestia opracowała i wdrożyła innowacyjne rozwiązania w zakresie funkcjonowania systemu likwidacji szkód. W ich wyniku znacznie zwiększyła swoją pojemność ubezpieczeniową, stając się gotowa do przyjęcia i obsługi wielu nowych klientów.