Firma Open Finance po raz pierwszy w 4-letniej historii „Rankingu najcenniejszych polskich marek”, publikowanym przez dziennik „Rzeczpospolita”, znalazła się w gronie 300. najcenniejszych brandów. Wśród firm doradztwa finansowego, Open Finance okazała się marką najcenniejszą.
Poza klasyfikacją ogólną – firma zajęła też wysokie pozycje w rankingach szczegółowych. W zestawieniu obrazującym polski handel i usługi Open Finance znalazła się na 10. miejscu. Z kolei w rankingu postrzeganej wartości, zajęła wysoką 2. pozycję, plasując się w gronie m.in. największych marek z branży medialnej.
W rankingu ogólnym, uwzględniającym wszystkie 300 najcenniejszych polskich marek, Open Finance zajęła 228. miejsce. Jej wartość – zgodnie z metodologią rankingu – została wyceniona na 23,5 mln złotych.
– Obecność Open Finance w zestawieniu najcenniejszych polskich marek to dla nas wyróżnienie i jednocześnie nagroda za niemal 4-letni wkład pracy w budowanie naszego brandu. Jestem przekonany, że wartość znaku Open Finance z każdym rokiem będzie większa – powiedział Dominik Fajbusiewicz, dyrektor marketingu, członek zarządu Open Finance SA.
„Ranking najcenniejszych polskich marek” dziennika „Rzeczpospolita” został opublikowany w tym roku po raz czwarty. Nad jego przygotowaniami czuwa Rada Patronów Marki, skupiająca właścicieli największych i najmocniejszych marek.