Jeszcze tylko przez 7 dni – do 2 września włącznie – będą przyjmowane zgłoszenia do konkursu „Złote Spinacze 2010”, organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Nadesłane projekty będą walczyły o najbardziej prestiżową nagrodę branży PR.
Drugi, ostateczny termin przyjmowania zgłoszeń konkursowych mija 2 września o godz. 16.00. Projekty można zgłaszać w 12 kategoriach głównych oraz 3 specjalnych: Kreatywność, Efektywność i PR on-line.
Konkurs ma charakter otwarty i skierowany jest do wszystkich firm oraz instytucji realizujących kampanie PR w Polsce.
O miano najlepszych kampanii PR w minionym roku rywalizowała rekordowa liczba 131 zgłoszeń. Jak będzie w tym roku?
Informacje o konkursie oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie www.zlotespinacze.pl
*****
Związek Firm Public Relations powstał w styczniu 2001 roku jako reprezentacja branży profesjonalnych usług PR w Polsce i aktualnie zrzesza 31 agencji. Jest członkiem Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan i Międzynarodowej Organizacji Konsultantów do Spraw Komunikacji. Posiada także porozumienie o współpracy z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Public Relations. Celem działalności Związku jest ochrona praw i interesów zrzeszonych w nim członków, reprezentowanie ich wobec organów państwowych i instytucji, umacnianie pozycji zawodu Public Relations oraz edukacja i rozpowszechnianie wiedzy na temat PR. Obszarem szczególnego zainteresowania Związku jest budowanie profesjonalnego dialogu między branżą PR i mediami. ZFPR realizuje badania na temat relacji między tymi dwoma środowiskami, organizuje spotkania konsultantów PR z czołowymi dziennikarzami i prezentuje mediom studia przypadków PR. Związek jest organizatorem PR FORUM – dorocznej konferencji poświęconej branży PR oraz konkursu „Złote Spinacze”, promującego najlepsze projekty z dziedziny PR. ZFPR prowadzi również szkolenia na podstawie programu London School of Public Relations.
Dodatkowe informacje:
Jadwiga Święcicka-Stępak
Dyrektor Biura
Związek Firm Public Relations
tel.: 692976148, 22 630 83 64
mail: [email protected]
Źródło: PR News