PAUL HARTMANN AG, jedyny udziałowiec naszego klienta, to jedna z najstarszych niemieckich korporacji przemysłowych. Podpisana umowa obejmuje doradztwo strategiczne w zakresie PR oraz kompleksowe relacje mediowe. – Współpraca z dużymi koncernami to dla agencji zawsze bardzo duże wyzwanie. Bardzo nas cieszy, że nasza oferta została uznana za najlepszą przez europejskiego lidera w tej branży. To kolejny dowód uznania dla najwyższych standardów usług PR, świadczonych przez naszą agencję na polskim rynku – mówi Paweł Trochimiuk, Prezes Zarządu, Partner of Promotion.
PAUL HARTMANN Polska Sp. z o.o. działa od 1993 roku. Firma uruchomiła własną produkcję opasek elastycznych, rozprowadzanych do szpitali i aptek. Do pozostałych produktów oferowanych na polskim rynku należą m.in. wysokiej jakości nowoczesne i tradycyjne opatrunki, obłożenie pola operacyjnego, produkty jednorazowego użytku dla osób nietrzymających moczu, wkładki, podpaski higieniczne i tampony Ria, produkty z waty Bel oraz pieluchomajtki Fixies i inne produkty higieniczne dla dzieci.
***
Partner of Promotion jest agencją public relations obecną na polskim rynku od dziesięciu lat. Jest członkiem-założycielem Związku Firm Public Relations. W 2003 roku jako pierwsza agencja PR dokonała fuzji na rynku przejmując agencję MediaRel. Firma oferuje swoim klientom kompleksową obsługę w zakresie brand i corporate PR. Agencja działa w sektorze dóbr szybko zbywalnych, na rynku finansowym, farmaceutycznym i nowych technologii. Pracuje m.in. dla takich marek i firm jak: Inteligo, Philips Polska, Polifarb Cieszyn-Wrocław, PTC Era, Union Investment TFI S.A., Statoil. Partner of Promotion jest najbardziej utytułowaną agencją PR w Polsce. Zdobyła dwukrotnie tytuł „Agencji PR Roku 2001” w dwóch konkursach – Medium 2001 i Impactor 2001 oraz została uhonorowana innymi nagrodami w konkursach PR. W konkursie Impactor 2004 nominowana była do tytułu Agencji Roku, natomiast w konkursie ZFPR uzyskała dwa wyróżnienia za przedstawione projekty.