PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościPayPal zmienia logo

PayPal zmienia logo

Wiadomości 05.05.2014 (14:30)

Paypal wprowadził nową identyfikację marki opartą na nowoczesności, technologiach mobilnych i różnorakich kanałach płatności.


PayPal zrewolucjonizował to w jaki sposób ludzie na całym świecie dokonują płatności i myślą o pieniądzach. Dzisiaj firma zmienia identyfikację wizualną marki, w tym także logo. Nowy wygląd odzwierciedla prostotę, wygodę oraz bezpieczeństwo i dostosowany jest do współczesnego, dynamicznego świata opartego na rozwiązaniach mobilnych. To pierwsza zmiana identyfikacji marki od 2007 roku.

„Nowa identyfikacja wizualna naszej marki to znacznie więcej niż zaktualizowane logo”, powiedział David Marcus, prezes PayPal. „Działania te są zsynchronizowane z naszą pierwszą globalną kampanią wizerunkową. Wspólnie z naszymi klientami, programistami oraz sprzedawcami tworzymy nowe standardy korzystania z pieniędzy, oddając ludziom kontrolę nad ich finansami. W końcu to nie pieniądze a ludzie rządza światem.”

Nowe logo zostało opracowane przez nagradzaną firmę projektową fuseproject.

Uproszczone formy i świeższe kolory wprowadzają ożywienie, zachowując jednocześnie rozpoznawalność poprzedniego logotypu. Zmianie uległa również sygnatura PP – skrót od PayPal. Nowe logo jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na rozwiązania mobilne wśród sprzedawców tradycyjnych oraz internetowych korzystających z rozwiązań PayPal i odzwierciedla pozycję firmy jako innowatora. Wygląd i funkcjonalność są zaprojektowane z myślą o świecie mobilnym, w którym każde urządzenie będzie przystosowane do obsługi płatności.

Pewnego dnia kolejne urządzenia mobilne, od inteligentnych zegarków po okulary działające w trybie online, pozwolą ludziom na dokonywanie transakcji dosłownie w mgnieniu oka. Nowa identyfikacja spaja wygląd i funkcjonalność całej marki, dodatkowo wzmacniając zaufanie, którym klienci darzą system PayPal. Dzięki swojej prostocie i elastyczności, nowe logo może być wykorzystywane na dowolnym urządzeniu, od smartfonów po telewizory 72 calowe.

„PayPal jest ikoniczną marką, której wartość wykracza daleko poza zmiany w logotypie,” powiedział Yves Behar, założyciel i prezes fuseproject. „Marka PayPal jest innowacyjna i dynamiczna, a ludzie kojarzą ją z organizacją skupiającą się w pełni na potrzebach i wymaganiach konsumentów. Nowe logo odzwierciedla także pozycję pioniera i przygotuje PayPal do funkcji branżowego lidera intuicyjnych transakcji wieloplatformowych dokonywanych w przyjazny dla użytkownika sposób”.

Nowe logo jest bardziej kompaktowe, komunikuje się z konsumentami w bardziej przyjazny i elegancki sposób. Składają się na to cztery kluczowe elementy, zaprojektowane z myślą o usprawnieniu globalnej komunikacji z klientami: wyraźniejszy napis PayPal napisany zmodyfikowaną czcionką Futura, nowy monogram podwójnego P, żywsze kolory oraz dynamiczna grafika. Napis i monogram razem tworzą nową sygnaturę PayPal. elementy użyte w nowym projekcie podkreślają:

  • Płatności dostępne niezależnie od urządzenia

  • Odważne innowacje

  • Pozycję firmy jako wizjonera

Dostępność płatności niezależnie od urządzenia jest głównym elementem nowej tożsamości – dostęp do własnych pieniędzmi oraz szybka wymiana pomiędzy ludźmi.

Czcionka użyta w projekcie posiada łagodne krawędzie podkreślające, że PayPal jest zawsze dostępną marką z ludzką twarzą. Poprzednie logo było koloru niebieskiego, nowe barwy – głęboki indygo w członie nazwy „Pay” i żywy niebieski w członie „Pal”, są dostosowane do wyświetlania na ekranach o wysokiej rozdzielczości.

Litery P w monogramie nachodzą na siebie co podkreśla łączność pomiędzy ludźmi korzystającymi z systemu PayPal. Litery P mają odzwierciedlać progresywny i innowacyjny stosunek firmy PayPal, oraz są praktyczniejsze w codziennym użyciu.

Kolejnym motywem przewodnim nowego logo są odważne innowacje: tak jak dotychczas słowo PayPal napisane jest kursywą, co podkreśla wizjonerski charakter firmy. Odwaga jest również wyrażona dynamiczną grafiką.

Nowe logo będzie stosowane na całym świecie, w kanale online i we wszystkich podstawowych zastosowaniach systemu PayPal, wliczając w to przyciski „wyloguj”, aplikacje, urządzenia PayPal Here, i materiały marketingowe. Logo pojawi się również w nowej globalnej kampanii marki: „Powering The People Economy”. Wielokanałowa kampania opracowana przez Havas Worldwide, na początku pojawi się w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemczech oraz Australii.

Więcej informacji odnośnie nowej tożsamości i kampanii znajduje się pod tym linkiem: http://bit.ly/DMbrand lub http://bit.ly/PPFbrand .

/ PayPal

2014-05-05
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Vienna Life z cetyfikatem Friendly Workplace 2025
20.12.2025 (21:01) – informacja prasowa

Vienna Life z cetyfikatem Friendly Workplace 2025

Vienna Life otrzymała tytuł Friendly Worplace 2025. Kapituła doceniła sposób, w jaki młoda organizacja zbudowała …

a 0 Rzecznik Finansowy opublikował podsumowanie 2025 r. i przedstawił prognozy na 2026 r.
20.12.2025 (21:00) – informacja prasowa

Rzecznik Finansowy opublikował podsumowanie 2025 r. i przedstawił prognozy na 2026 r.

Biuro Rzecznika Finansowego przygotowuje się do kolejnego poszerzenia zakresu możliwości pomocy obywatelom. Po …

a 0 PKO Bank Polski otworzył przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie
20.12.2025 (20:57) – informacja prasowa

PKO Bank Polski otworzył przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie

PKO Bank Polski uruchomił przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie. Bank chce, aby w okresie realizacji strategii, …

a 0 World App dostaje czat i płatności w aplikacji. Twórcy zapowiadają też „mini-apki” i funkcję Earn
Wojciech BoczońWojciech Boczoń
19.12.2025 (12:15)

World App dostaje czat i płatności w aplikacji. Twórcy zapowiadają też „mini-apki” i funkcję Earn

World ogłosił zestaw zmian w World App, w tym czat z szyfrowaniem, możliwość wysyłania środków w rozmowach oraz …

a 0 Cyberprzestępcy polują na „krety” w bankach, telekomach i big techach. Nawet 15 tysięcy dolarów za jedno kliknięcie
19.12.2025 (12:11) – informacja prasowa

Cyberprzestępcy polują na „krety” w bankach, telekomach i big techach. Nawet 15 tysięcy dolarów za jedno kliknięcie

To już nie jest era ataków „z zewnątrz”. Na darknetowych forach trwa cicha rekrutacja pracowników banków, …

a Kariera w finansach 0 AI i cyberbezpieczeństwo kluczowymi kompetencjami w 2026 roku
19.12.2025 (12:09) – informacja prasowa

AI i cyberbezpieczeństwo kluczowymi kompetencjami w 2026 roku

Specjaliści w obszarach cyberbezpieczeństwa, sztucznej inteligencji oraz rozwoju oprogramowania są dziś najbardziej …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców