W ramach akcji, ComPress będzie odpowiedzialny za wybór polskiego piłkarza na ambasadora marki i skuteczne plasowanie w mediach jego wizerunku w połączeniu z Pepsi. Do zadań agencji należy również prowadzenie działań Media Relations oraz realizacja strategii sponsoringowej Pepsi w obszarze piłki nożnej.
Marka Pepsi kojarzy się z młodością, aktywnością, pozytywnym nastawieniem do życia. Właśnie dlatego stawiamy na sport jako najlepszą formę wyrazu tych wartości – mówi Agata Zacharzewska odpowiedzialna w Pepsi za projekt platformy futbolowej. Współpracujemy z agencją ComPress od 3 lat przy prężnie rozwijającej się marce Gatorade, którą opatrzony jest napój izotoniczny dla sportowców. Chcemy wykorzystać doświadczenie zespołu na potrzeby platformy futbolowej Pepsi.
PR produktowy to mocna strona ComPress-u. Staramy się przede wszystkim budować zaufanie do marki poprzez szereg niestandardowych działań komunikacyjnych odwołujących się do podstawowego przesłania Pepsi: „Odważ się na więcej” – powiedział Bogdan Biniszewski, Prezes Zarządu ComPress S.A. Cieszę się, że Pepsi kolejny raz obdarzyła nas zaufaniem, powierzając tak prestiżowy projekt
Z ramienia agencji ComPress projekt prowadzą Mariusz Kulikowski (account manager) i Wojciech Jóźwik (account executive), zajmujący się również prowadzeniem działań PR dla marki Gatorade.