Aż do 50% upustu można zyskać korzystając z oferty specjalnej Acxiom. Personicx – ogólnopolska segmentacja gospodarstw domowych, który obejmuje świąteczna promocja, jest nowym, niezwykle ciekawym produktem dopiero wprowadzanym na nasz rynek.
„W związku z tym, że dopiero faktycznie ruszamy z komercyjnym udostępnianiem klientom Personicx’a, chcielibyśmy zachęcić ich do testowania produktu i sprawdzenia, jakie korzyści może on przynieść w ich biznesie – mówi Leszek Badowski, Dyrektor Sprzedaży w Acxiom Polska. – A korzyści te są naprawdę ogromne. Unikalna metodologia i sprawdzone na wielu rynkach w Europie i Stanach Zjednoczonych know-how pozwala zakładać, iż także w naszym kraju produkt ten zyska uznanie klientów. W tej chwili przeprowadzamy testy na bazach kilku współpracujących z nami klientów i mamy nadzieję, że dzięki ofercie promocyjnej będziemy mieli okazję do zebrania i pokazania innym dodatkowych, ciekawych przykładów praktycznego zastosowania systemu Personicx.”
Ogólnopolska segmentacja gospodarstw domowych Personicx opiera się na uniwersalnych, mających zastosowanie w większości branż i działalności zmiennych determinujących zachowania zakupowe takich jak: faza cyklu życia rodziny, miejsce zamieszkania oraz poziom zamożności. Każde polskie gospodarstwo domowe może być teraz przypisane do jednego z 40 segmentów istotnie różniących się stylem życia i potencjałem zakupowym. I tak na mapie wyodrębnionych segmentów znaleźli się min.
Skazani na sukces, Dorastający blokersi, Wielka płyta w małym mieście, Moherowe berety, Zaściankowi dorobkiewicze, Profesjonaliści z potencjałem, Emerytowani profesorowie…itd.
Pierwsze zastosowanie Personicx’a przy realizowanym przez Premium Club programie lojalnościowym okazało się niezwykle owocne. Po wyodrębnieniu 9 dominujących grup uczestników, analiza otrzymanych segmentów wskazała na wyraźne różnice w aktywności i wartości transakcji między segmentami, co z kolei dostarczyło mocnych przesłanek do kreowania oraz dywersyfikacji ofert i komunikacji z uczestnikami programu.
