3 kwietnia wystartowała kampania pożyczki gotówkowej PKO Banku Polskiego. Poprzez kampanię pod hasłem „Pieniądze nie kupują rzeczy” bank podkreśla, że pieniądze nie są najważniejsze, ale pożyczka gotówkowa, o którą w prosty sposób można zawnioskować z poziomu smartfonu może ułatwić nam realizację celu. Kampanii towarzyszy specjalna promocja dla tych, którzy nie korzystali dotąd z pożyczki w PKO Banku Polskim – otrzymają oni specjalne warunki cenowe i nie zapłacą prowizji.
Zobacz spot:
https://www.youtube.com/watch?v=166rjyp9reU
30 oraz 15 sekundowy spot reklamowy pożyczki gotówkowej PKO Banku Polskiego pokazuje, że pieniądze nie są najważniejsze w realizacji istotnych celów, ale mogą ułatwić dotarcie do nich. Kampanię PKO Banku Polskiego można zobaczyć w telewizji, radiu, internecie oraz w 377 kinach w całej Polsce do 30 czerwca. Za pomysł kreatywny, przygotowanie materiałów reklamowych oraz produkcję spotu odpowiedzialna jest agencja AWX. Działania w mediach zaplanował i realizuje bank przy wsparciu domu mediowego Sigma Bis.
Pożyczkę gotówkową można otrzymać całkowicie zdalnie. Klienci banku mogą to zrobić przez aplikację mobilną IKO lub serwis transakcyjny iPKO, a nowi za pośrednictwem strony PKO Banku Polskiego: https://www.pkobp.pl/nowewnioski/ipko3/epg/index.html . W ramach promowanej w kampanii pożyczki oprocentowanie wynosi 9,39 proc., a prowizja za jej udzielenie – 0 zł.. Spłatę pożyczki można rozłożyć nawet na 24 miesiące. Oferta jest dostępna dla osób, które nie korzystały dotąd z pożyczki czy kredytu gotówkowego w PKO Banku Polskim. Pożyczkę można również otrzymać z pomocą doradcy w oddziale lub podczas wideorozmowy, do której wystarczy komputer lub telefon z przeglądarką internetową.
Źródło: PKO BP