Akcje spółki są oferowane przez Biuro Maklerskie Polonia Net od poniedziałku 25 sierpnia 2008 roku. Subskrypcja walorów łódzkiej firmy obejmie 4 miliony nowo emitowanych akcji zwykłych na okaziciela serii C o cenie emisyjnej 0,70 zł każda. Te papiery wartościowe oferowane są z wyłączeniem prawa poboru dla dotychczasowych akcjonariuszy.
Spółka Hurtimex SA po wrześniowym debiucie na NewConnect będzie pierwszym przedstawicielem branży odzieżowej notowanym na tym alternatywnym rynku. Według specjalistów z Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan polski rynek odzieżowy jest jednym z najbardziej atrakcyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej. Rynek ten w Polsce rozwija się w tempie 8-10 % rocznie i jego wartość jest szacowana na 15 miliardów złotych.
– Dzięki rozwojowi własnej sieci dystrybucyjnej zwiększymy w najbliższych latach swój udział w rynku w segmencie odzieży dziecięcej. Otworzymy sklepy pod naszymi markami tup tup i HOOP. Na bieżąco poszerzamy asortyment, dodając bieliznę niemowlęcą i dziecięcą. W dalszym rozwoju oferty planujemy wprowadzenie obuwia. Dzięki temu będziemy mieli pełną gamę produktów na potrzeby wyspecjalizowanych sklepów. – wyjaśnia Elżbieta Waliniak, wiceprezes spółki Hurtimex SA.
Obecnie głównym kanałem sprzedaży dla spółki Hurtimex SA są sklepy obce oraz współpraca z wyspecjalizowanymi sklepami multibrandowymi. Łódzka firma w Polsce posiada trzy własne sklepy firmowe, jeden sklep franczyzowy, dwanaście patronackich oraz dwustu stale współpracujących odbiorców kontraktowych. Na arenie międzynarodowej podstawowym elementem dystrybucji łódzkiej firmy są sklepy multibrandowe.