Placówka została stworzona od podstaw. – W procesie projektowym kierowaliśmy się wiedzą o zachowaniach klienta w miejscu sprzedaży oraz doświadczeniem z realizacji projektów merchandisingowych. Efekt naszej pracy to czytelny podział funkcjonalny i zwiększenie jakości kontaktu klienta z bankiem – wyjaśnia Michał Klincewicz, Menadżer w PMT Marketing System.
W projekcie wykorzystano nowoczesne metody komunikacji z klientem w miejscu sprzedaży – odmienną kolorystkę wnętrz i mebel wizerunkowy, zaprojektowany specjalnie z myślą o placówce. Ważnym elementem pilotażowego projektu są także ekrany LCD dostarczone przez firmę RTM, które zlokalizowano w strefie koncentracji klientów.
Koncepcję architektoniczną, projekt aranżacji i projekt mebli przygotowała współpracująca z PMT firma Glaza Design. Głównym wykonawcą inwestycji budowlanej była firma Eurofol Inwestycje Budowlane. Za dostarczenie mebli odpowiadała firma Biuromedium.