PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
    • Polska bankowość w liczbach – raporty kwartalne
    • Aktywa banków
    • Bankomaty
    • Bankowość mobilna
    • Bankowość internetowa
    • Konta
    • Karty debetowe
    • Karty kredytowe
    • Karty HCE
    • Kredyty hipoteczne
    • Liczba klientów
    • Placówki
    • Zatrudnienie
    • e-administracja
  • Instytucje
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • Diners Club
    • DNB
    • EuropAssistance
    • First Data
    • Getin Noble Bank
    • Grupa Europa
    • HSBC Polska
    • Idea Bank
    • ING Bank Śląski
    • Inteligo
    • Marken Systemy Antywirusowe
    • Mastercard
    • mBank
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • Polski Standard Płatności
    • Prudential
    • PZU
    • Raiffeisen Polbank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • Standard Chartered Polska
    • T-Mobile Usługi Bankowe
    • Toyota Bank Polska
    • Visa
    • Volkswagen Bank Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Pod lupą
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Who is who
  • Wydarzenia
  • Praca
  • Forum
  • Alert
  • Newsletter
PRNews.plInformacjePiotr Adamczyk i Radosław Kotarski wystąpią w reklamie Banku Millennium
Bank Millennium

Bank Millennium

Bank Millennium jest ogólnopolskim, uniwersalnym bankiem oferującym swoje usługi wszystkim segmentom rynku poprzez sieć oddziałów, sieci indywidualnych doradców i bankowość elektroniczną.

Piotr Adamczyk i Radosław Kotarski wystąpią w reklamie Banku Millennium

Facebook0 Twitter0 Wykop Google+ Linked in0
Informacje 12.11.2019 (07:45) informacja prasowa
Bank Millennium

W czasie przedłużonego weekendu 9-11 listopada odbyła się fuzja operacyjna Banku Millennium i eurobanku – ostatni po fuzji prawnej etap integracji. Od wieczora 10 listopada działają już bankowość internetowa i mobilna, BLIK oraz płatności przez internet. 12 listopada zostaną otwarte oddziały połączonych sieci banków pod marką Banku Millennium. Klienci dawnego eurobanku otrzymali w ten sposób dostęp do pełnej oferty Banku Millennium. Warto podkreślić, że nadal mogą korzystać ze swoich dotychczasowych, funkcjonujących w dawnym eurobanku, produktów i usług.

W drugiej połowie listopada rozpocznie się w mediach ogólnopolskich kampania wizerunkowa połączonego banku z udziałem Piotra Adamczyka i Radosława Kotarskiego.

– Bank Millennium i eurobank rozpoczęły codzienną działalność operacyjną jako jeden bank. Oznacza to jedną markę, ofertę, system bankowości internetowej i mobilnej oraz oczywiście jedną sieć oddziałów, świadczącą obsługę o niezmiennie wysokiej jakości. Bezpośrednio w projekt integracji zaangażowanych było 1,000 osób. Prędkość, z jaką działamy sprawia, że nasza fuzja jest jedną z najszybciej przeprowadzonych na polskim rynku bankowym. Jest to zasługa wszystkich pracowników centrali w Warszawie, Gdańsku i we Wrocławiu, oraz całej sieci placówek. Jako jeden zespół z radością witamy klientów pod marką Banku Millennium – mówi Joao Bras Jorge, Prezes Banku Millennium.

Połączona sieć oddziałów

Od wtorku 12 listopada klienci będą mogli korzystać z obsługi w większej liczbie placówek połączonych sieci. Oddziały Banku Millennium pojawią się w około 200 nowych miejscowościach. Znacznie zwiększy się liczba placówek Banku Millennium w mniejszych miejscowościach. 55% oddziałów połączonego banku zlokalizowanych będzie w miejscowościach do 100 tys. mieszkańców.

Oferta produktowa

Klienci dawnego eurobanku otrzymali dostęp do pełnej oferty produktów i usług Banku Millennium. Jednocześnie mogą korzystać ze swoich obecnych produktów, które będą utrzymane w systemie Banku Millennium. Dzięki połączeniu banków zyskali większy wybór kart płatniczych, dostęp do szerokiej palety produktów oszczędnościowych i inwestycyjnych, w tym funduszy inwestycyjnych, lokat strukturyzowanych, produktów ubezpieczeniowo-inwestycyjnych. Mogą także skorzystać z atrakcyjnej oferty kredytu hipotecznego, pakietów usług dla zamożnych klientów (np. Prestige) czy też pełnej obsługi rachunków i kredytów małych i średnich firm. Mają możliwość dołączenia do programu rekomendacyjnego „Lubię to polecam”, w którym za polecanie Konta 360° lub Konta 360° Student można otrzymać atrakcyjne nagrody.

Bankowość internetowa i mobilna

Klienci dawnego eurobanku mogą korzystać z nowoczesnego, przyjaznego serwisu bankowości internetowej Millenet i jednej z najlepszych aplikacji mobilnych na rynku, z rozbudowaną listą funkcji, w tym m.in. możliwością otwierania nowych produktów w pełni online. Wystarczy, że zalogują się na stronie eurobanku tak jak dotychczas, swoimi danymi do logowania oraz wykonają prostą aktywację bankowości internetowej Banku Millennium – wystarczy kilka kliknięć. Dodatkowo klienci ci mogą logować się dotychczasowym loginem, a nowe hasło utworzą  w procesie aktywacji. Klienci otrzymują pełne informacje o nowym systemie i swoich produktach w przystępnej formie spersonalizowanych filmów, które ułatwią stawianie pierwszych kroków w nowej bankowości elektronicznej. Uruchomienie dostępu do bankowości internetowej Banku Millennium jest możliwe także w oddziałach i za pośrednictwem infolinii. Po aktywacji dostępu do Millenetu klienci mogą pobrać aplikację mobilną banku.

Korzystanie z systemu Millenet umożliwia klientom dawnego eurobanku dostęp do płatności BLIK i przelewów BLIK na telefon (bez potrzeby podawania numeru konta odbiorcy) oraz w najbliższych dniach do płatności zbliżeniowych Apple Pay. Aplikacja mobilna Banku Millennium umożliwi między innymi opłacanie przejazdów autostradą, biletów komunikacji miejskiej oraz parkingów w wybranych miastach Polski, zakup ubezpieczeń OC/AC i turystycznych. Do aplikacji zalogują się odciskiem palca i skorzystają w niej z tymczasowej blokady karty. W Millenecie założą także Profil Zaufany, który otwiera dostęp do szeregu usług e-administracji i złożą wnioski o świadczenia w programach 500+ i 300+. Mogą również obsługiwać online swój kredyt hipoteczny. Oprócz dostępu do podglądu kredytu, klienci mają możliwość wcześniejszej jego spłaty na dowolną kwotę i w dowolnym momencie, bez żadnych ograniczeń. Ponadto zmienią w trybie online datę spłaty raty.

W razie potrzeby pomocy klienci mogą m.in. porozmawiać z chatbotem Millą czy skorzystać z usługi współdzielenia ekranu z pracownikiem banku, który natychmiastowe i precyzyjne przekaże wsparcie w zakresie obsługi Millenetu.

Jedna marka

Wszystkie oddziały dotychczasowej sieci własnej i franczyzowej eurobanku zostały wyposażone w materiały marketingowe obowiązujące w oddziałach Banku Millennium. W drugiej połowie listopada w ogólnopolskich mediach ruszy kampania wizerunkowa, nawiązująca do połączenia banków. W reklamie spotkają się Piotr Adamczyk oraz Radosław Kotarski. Scenerią reklamy uczyniono Gdańsk, a jej akcja toczy się na moście „Ołowianka”, symbolu łączenia i integracji.

Badania, które Bank Millennium przeprowadził wiosną tego roku pokazują, że klienci eurobanku pozytywnie odbierają markę oraz komunikację Banku Millennium. Marki postrzegane są jako bliskie sobie, między innymi w zakresie takich cech jak nowoczesność czy wygoda. Także oferta produktowa Banku Millennium spotkała się z bardzo dobrą oceną ze strony klientów eurobanku, uczestniczących w badaniu.

Źródło: Bank Millennium

Udostępnij: Facebook0 Twitter0 Wykop Google+ Linked in0
2019-11-12
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

0 To był BLIK Friday. Jednego dnia wykonaliście Blikiem 1,2 mln transakcji na kwotę 211 mln zł
06.12.2019 (13:26) – informacja prasowa

To był BLIK Friday. Jednego dnia wykonaliście Blikiem 1,2 mln transakcji na kwotę 211 mln zł

Podczas 4 dni obejmujących dwa marketingowe wydarzenia – Black Friday i Cyber Monday użytkownicy zapłacili BLIKIEM …

0 Kolejne rekordy w przelewach ekspresowych. KIR udostępniła nowe statystyki
06.12.2019 (12:27) – informacja prasowa

Kolejne rekordy w przelewach ekspresowych. KIR udostępniła nowe statystyki

W listopadzie 2019 r. KIR rozliczył w systemie Elixir 157,1 mln transakcji o łącznej wartości 471,9 mld zł. W …

0 Allianz Polska #wdobrejsprawie na rzecz SOS Wioski Dziecięce
06.12.2019 (12:19) – informacja prasowa

Allianz Polska #wdobrejsprawie na rzecz SOS Wioski Dziecięce

Już po raz trzeci Allianz Polska zachęca do udziału w akcji #wdobrejsprawie, której celem jest wsparcie …

0 Dom Maklerski Pekao zmienia nazwę na Biuro Maklerskie Pekao
Wojciech BoczońWojciech Boczoń
06.12.2019 (12:17)

Dom Maklerski Pekao zmienia nazwę na Biuro Maklerskie Pekao

Bank Pekao zamieścił na swojej stronie komunikat, w którym informuje o rozpoczęciu procesu zmiany nazwy Domu …

0 Tylko w tym roku Polacy założyli 2 miliony profili zaufanych
06.12.2019 (10:26) – informacja prasowa

Tylko w tym roku Polacy założyli 2 miliony profili zaufanych

2019 rok jeszcze się nie skończył, a już wiemy, że był rekordowy. Dziś padł kolejny rekord – mamy tegoroczny …

0 To już koniec Kokos.pl. Blue Media zamknie serwis 11 grudnia
Wojciech BoczońWojciech Boczoń
06.12.2019 (10:05)

To już koniec Kokos.pl. Blue Media zamknie serwis 11 grudnia

Serwis pożyczkowy Kokos.pl kończy działalność. Firma Blue Media poinformowała, że 11 grudnia 2019 r. skończy się …

PRNews.pl

Zobacz również

Commerzbank chce sprzedać mBank do końca 2020 roku

Commerzbank chce sprzedać mBank do końca 2020 roku

Niemiecki Commerzbank chce sprzedać udziały w swojej…

Upadłość konsumencka – bankrutów już więcej niż 2018 r.

Upadłość konsumencka – bankrutów już więcej niż 2018 r.

Liczba ogłoszeń o upadłości konsumenckiej już w…

Jak banki interpretują frankowe orzeczenie TSUE? Zaglądamy do raportów

Jak banki interpretują frankowe orzeczenie TSUE? Zaglądamy do raportów

Banki w różny sposób odczytują październikowe „frankowe”…

N26 woli strefę euro od Polski

N26 woli strefę euro od Polski

Robiący furorę na międzynarodowej scenie bankowej nowy gracz,…

Konto z pełnym pakietem usług i za zero? Sprawdzamy ofertę banków

Konto z pełnym pakietem usług i za zero? Sprawdzamy ofertę banków

Choć wypatrzenie darmowego rachunku nie powinno przysporzyć…

Who is who

Agnieszka Jabłońska-Twaróg

Agnieszka Jabłońska-Twaróg

Communications Director w Twisto Od października 2019…

Daniel Trzaskoś

Daniel Trzaskoś

Daniel Trzaskoś, dyrektor ds. PR w Brandscope…

Agnieszka Gorzkowicz

Agnieszka Gorzkowicz

Zastępca rzecznika prasowego, Credit Agricole Bank Polska…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

Grzegorz Widłak:

Czy jest tutaj system polecen ?? …

pt, 6 gru 2019 (22:18) • Tak ma wyglądać karta płatnicza XXI wieku

Piotr Gawroński:

Dzień dobry, chciałbym spytać czy granica wieku 30 lat jest granicą do której …

pt, 6 gru 2019 (18:41) • Nowe zasady przyznawania kredytów studenckich

Jagoda Mocna:

No niestety różnie można trafić, dlatego należy zrobić dobry research przy wyborze firmy …

pt, 6 gru 2019 (14:55) • Oszustwa w branży windykacyjnej

Pitus:

Czy będzie współpracować z zegarkami Samsung czy apką Samsung Health? …

pt, 6 gru 2019 (11:33) • Wystartowała aplikacja Boomerun. Będzie nagradzać za… chodzenie

Kalina:

Dzięki za wzmiankę o Brand24! :) Lubimy polecać ciekawe książki! :) …

czw, 5 gru 2019 (09:32) • Pierwsza polska książka o Warrenie Buffetcie

  • Pit 36
  • 1 procent
  • Pit 11
  • Pit 39
  • Pit 8c
  • Pit 2018
  • Kalkulator brutto netto
  • Pit 28
  • Przelicznik walut
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2019 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców