PKO Bank Polski wybierze, w drodze przetargu otwartego, agencję reklamową do obsługi PKO Banku Polskiego, wybranych spółek Grupy Kapitałowej i Fundacji PKO Banku Polskiego oraz Obligacji Skarbowych w zakresie działań reklamowych 360, działań promocyjnych, a także kompleksowych prac redakcyjno – wydawniczych przy tworzeniu kampanii komunikacji wewnętrznej oraz mediów własnych banku (portale Bankomania, Intranet).
Oferty można składać do 10 kwietnia 2024 r.
Postępowanie będzie prowadzone dwuetapowo. Spośród oferentów, którzy zostaną zakwalifikowani do drugiego etapu postępowania Bank zakłada wybór jednego dostawcy. Wybrana agencja będzie pełnić rolę agencji wiodącej.
Szczegółowe informacje na temat przetargu wraz z dokumentami niezbędnymi do złożenia oferty można znaleźć na stronie pkobp.pl/grupa-pko-banku-polskiego/przetargi-ogloszenia-nieruchomosci/ w zakładce PRZETARGI.
Źródło: PKO BP