Tak – to brzmi dość problematycznie. Ale jak donosi „Rzepa” bank chce zmienić swój dotychczasowy wizerunek instytucji przeznaczonej głównie dla masowego klienta. W dużej mierze to prawda – detal jest tam ważny, ale i część korporacyjna, ciągle pozostająca w cieniu – przynosi duże przychody i zyski. „Korporacyjna” to może za dużo powiedziane, ale powiedzmy dla małych i średnich przedsiębiorstw. Swoją drogą czy domyślelibyście się, że PKO BP obsługuje około 250 tys. osób, które co miesiąc wpłacają na konto co najmniej 5 tys. zł, a ich oszczędności wynoszą minimum 50 tys. zł?!? Albo, że klientów z wpływami przekraczają 10 tys. zł lub mających powyżej 500 tys. zł w aktywach, jest tam kilkanaście tysięcy?!? A mówią, że emeryci są biedni… Najciekawsze są jednak plany. Jak mówi Renata Janczura, dyrektor Departamentu Bankowości Prywatnej, bank chce utrzymać swoich klientów i pozyskać nowych. Co więcej jego wizerunek ma być kojarzony z najlepszymi, markami i jakością. Uwierzycie? Chociaż bankowość internetowa im wyszła całkiem dobrze, to jednak zakres cudów jest mocno ograniczony. Do wszystkich VIPów jeździć się nie da, a jak się im zaoferuje obsługę w wybranych placówkach, to się zrobią kolejki jak to miało miejsce w Pekao S.A. No chyba, że ci bogacze to wspomniani Emeryci. Oni lubią stać w kolejkach. P.S. Tak plotkarze cały czas mówią, że Multi sprzedadzą PKO BP i będzie git.
Sprawdź także:
18.06.2025 (08:28)
Funkcjonowanie systemów rozliczeniowych w dzień wolny od pracy
Czwartek 19 czerwca to dzień wolny od pracy, co oznacza, że system rozliczeniowy Elixir, obsługujący przelewy …
18.06.2025 (08:27)
Alior Bank sfinansuje termomodernizację przedsiębiorstw w województwie podlaskim
Alior Bank udostępnił pożyczkę termomodernizacyjną dla mikro i małych przedsiębiorstw z województwa podlaskiego. …
16.06.2025 (18:21)
Wedbush Financial Services nabył mniejszościowe udziały w Trigon
Wedbush Financial Services (WFS), grupa kapitałowa świadcząca usługi finansowe i spółka-matka Wedbush Securities …
16.06.2025 (18:17)
OC w II kwartale 2025: ceny bez zmian w skali kraju, ale lokalnie mocno się różnią
Średnia cena obowiązkowego ubezpieczenia OC w Polsce w drugim kwartale 2025 roku wyniosła 674 zł. To niemal …
16.06.2025 (18:14)
Młodzi Polacy o ubezpieczeniach: chcą bezpieczeństwa, ale obawiają się ukrytych haczyków. Raport Balcia Insurance
Insurtech Balcia Insurance zapytał przedstawicieli pokolenia Z, jaki jest ich stosunek do ubezpieczeń, a także …
16.06.2025 (18:09)
Credit Agricole w czołówce „Rankingu ESG. Odpowiedzialne Zarządzanie”
Bank Credit Agricole zdobył 96 proc. punktów, dzięki czemu znalazł się na piątym miejscu w klasyfikacji generalnej, …