PKO Bank Polski we współpracy z Accenture i Gavdi Polska wdrożył system SAP SuccessFactors zapewniając nowoczesną obsługę procesów pracowniczych. Wdrożenie zakończyło się w styczniu br. i objęło ponad 23 tysiące osób. To największe, jak dotąd, wdrożenie tego rozwiązania w Polsce.
SAP SuccessFactors jest rozwiązaniem wspierającym cykl życia pracownika w firmie. System do zarządzania kapitałem ludzkim pozwala m.in. na podnoszenie efektywności procesów rekrutacyjnych, usprawnianie komunikacji z kandydatem, szybsze przygotowanie pracownika do rozpoczęcia pracy w organizacji czy na uspójnienie modelu wyznaczania celów i rozliczania efektów. Platforma bazuje na modelu chmury obliczeniowej Software as a Service i może być dostępna dla użytkowników w dowolnym miejscu, czasie i na dowolnym urządzeniu.
Projekt Dzień Dobry HR to dla PKO Banku Polskiego kolejny etap cyfryzacji obszaru zarządzania kapitałem oraz wdrożenia Employee Digital Experience. W ramach współpracy z SAP Success Factors bank zaimplementował narzędzia wspierające rekrutację, onboarding, szkolenia, ocenę pracownika, zarządzanie celami, wynagrodzeniami oraz sukcesję i rozwój. Oprócz standardowych rozwiązań oferowanych przez system, PKO Bank Polski skupił się na wypracowaniu dodatkowych funkcji, które odpowiadają potrzebom organizacji. Przykładem tego jest rozbudowa modułu szkoleń o wewnętrzny proces wnioskowania o działania rozwojowe (work-flow). Pozwoliło to na jeszcze lepszą optymalizację możliwości, jakie daje platforma.
PKO Bank Polski od kilku lat realizuje strategię opartą na nowoczesnych technologiach, skupiając się przy tym na budowaniu pozytywnych doświadczeń pracowników i przyjaznego środowiska pracy. Jednym z pierwszych kroków na tej drodze było wdrożenie rozwiązania SAP HCM. Dzięki temu bank podnosi efektywność procesów umożliwiając dostęp do systemu w formule samoobsługowej platformy dla wszystkich pracowników.
Źródło: Accenture