Lider rynku dostawców płatności elektronicznych z okazji 5 urodzin rozpoczyna 10-cio tygodniową akcję promocyjną dla swoich klientów.
Z okazji 5-lecia do dyspozycji Klientów zostały oddane m.in. nowe, bardziej funkcjonalne i przejrzyste strony www.Platnosci.pl, www.PayU.pl oraz www.PayU.com.pl. W ramach serwisów zaimplementowane zostały nowe ujednolicone logotypy według wspólnej zasady identyfikacji wizualnej. Wszystko celem wzmocnienia rozpoznawalności marki systemów PayU. Uroczystości będą celebrowane online, a już dziś w domenie www.internetoweplatnosci.pl uruchomiona została strona urodzinowa, zawierająca informacje o specjalnie przygotowanych promocjach dla Klientów.
W I etapie obchodów pięciolecia, skierowanym do Merchantów, przez 3 miesiące obecni i nowi Klienci systemu (wykorzystujący w swojej działalności biznesowej usługi Platnosci) mogą korzystać z darmowych kanałów płatności 5 banków: Eurobanku, MeritumBanku, InvestBanku, GetinBanku oraz Banku Pocztowego. Ponadto 1 czerwca uruchomiona zostanie nowa oferta SMS Premium, dająca Klientom wynagrodzenie w postaci 50% z tytułu obrotu na koncie SMS. Jest to najbardziej przejrzysta oferta na rynku, oszczędzająca Klientom konieczność przeliczania wartości brutto i netto.
Z myślą o kupujących – pod koniec czerwca przeprowadzimy akcję, w ramach której, wszyscy którzy płacą w Internecie korzystając z usług Platnosci, będą mogli na stronie urodzinowej www.internetoweplatnosci.pl zarejestrować swoje transakcje i wygrać nagrody w cotygodniowym losowaniu. Będą to niezwykle atrakcyjne konkursy – suma wartości ich nagród to kilkadziesiąt tysięcy złotych – zapowiada Maciej Szmigiel, Manager Platnosci. Mam nadzieję, że tego typu działania zachęcą jak najwięcej osób do dokonywania transakcji w Internecie i oswajania się z ciągle powiększającym się rynkiem e-commerce, w którym płatności on-line stają się standardem – dodaje.
System Platnosci, którego operatorem jest PayU S.A. należące do grupy Allegro, adresowany jest do wszystkich serwisów o charakterze eCommerce, które dla swojej aktywności wymagają profesjonalnych rozwiązań płatniczych. Swoją działalność rozpoczął w maju 2005 roku. Pierwszy rok obecności na rynku przyniósł firmie ponad 350 tys. transakcji i zakończył się obrotami w wysokości 23,5 mln PLN. Serwis generuje obroty rzędu ponad miliarda złotych rocznie (dane za rok 2009 ) obsługując nawet do 50 tyś. transakcji dziennie. Z jego usług korzysta obecnie ponad 2 miliony Klientów i blisko 5 tys. podmiotów internetowych, co daje Platnosci ponad 42 proc. udział w obsłudze badanych sklepów internetowych* (Raport Internet Standard, e-commerce 2009).
Parterami obchodów 5 urodzin Platnosci są: Allegro, Mastercard, Komputronik, Dell, Polcom. Patronat medialny nad akcją objął Bankier.pl
Źródło: Platnosci.pl