Agencja PLEJ, zajmująca się zintegrowaną komunikacją marketingową, poprowadzi dwa kolejne projekty dla PKO Banku Polskiego. Firma zwyciężyła w przetargach na organizację dwóch inicjatyw własnych banku – Forum Rozwoju Biznesu oraz Bankowej Akcji Honorowego Krwiodawstwa.
Forum Rozwoju Biznesu to cykl spotkań biznesowych dla klientów z sektora MSP i Bankowości Prywatnej. W tym roku odbędzie się 11 debat. Ich tematyka będzie skupiać się na makroekonomii, analizach i trendach rynkowych oraz zmianach legislacyjnych. Łącznie w spotkaniach ma wziąć udział ponad 1000 osób. PLEJ w ramach współpracy przy tym projekcie zajmuje się organizacją spotkań – począwszy od logistyki, a skończywszy na pozyskaniu prowadzących oraz partnerów debat.
Bankowa Akcja Honorowego Krwiodawstwa ma charakter ogólnopolski i zachęca Polaków do honorowego oddawania krwi. W tym roku odbędzie się w dwóch etapach. Najpierw, 14 czerwca obejmie 12 największych miast Polski. Przez kolejne dwa miesiące zbiórki krwi odbywać się będą w mniejszych miejscowościach w całym kraju. Do zadań agencji PLEJ należeć będzie organizacja całości m.in. logistyka, kontakt z Regionalnymi Centrami Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, brandig oraz produkcja gadżetów, a także współpraca z lokalnymi samorządami, uzyskiwanie pozwoleń i pozyskiwanie patronatów.
Źródło: PLEJ
