PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaPocztowe TUW w nowej odsłonie

Pocztowe TUW w nowej odsłonie

Ubezpieczenia 17.02.2011 (15:35)

Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych, należące w 100 proc. do Poczty Polskiej zmodyfikowało swój logotyp. Zarząd Pocztowego TUW 27 stycznia 2011 r. zatwierdził nowy system identyfikacji wizualnej.

Od tej pory firma będzie posługiwać się brandem „Ubezpieczenia Pocztowe”. Zmiana podyktowana jest przede wszystkich przyjęciem przez radę nadzorczą, a zaproponowanej przez zarząd, strategii rozwoju do końca 2015 r.


Nowa strategia: nowy logotyp

Nowa strategia Pocztowego TUW przewiduje, że Towarzystwo skupi się na oferowaniu tanich i prostych ubezpieczeń (majątkowych, komunikacyjnych, NNW, rolnych, turystycznych) we współpracy ze spółkami z Grupy Poczty Polskiej: samą Pocztą Polską, Bankiem Pocztowym oraz Pocztową Agencją Usług Finansowych. – Zgodnie z nową strategią nasze towarzystwo ma stać się fabryką produktów ubezpieczeniowych, dystrybuowanych w sieci sprzedaży spółek Grupy Poczty Polskiej. Najbliższe lata to dla nas okres zrównoważonego wzrostu. Uznaliśmy, że zmiana wizerunku firmy, jej identyfikacji wizualnej, powinna odbyć się już teraz tak, aby jak najmocniej wesprzeć ten proces – mówi Bogdan Koczorowski, prezes Pocztowego Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych. – Motywem przewodnim jest wzmocnienie i promocja marki, wejście na nowe rynki, przyciągnięcie klientów, odświeżenie wizerunku. Współpraca w tym zakresie opiera się na partnerstwie i równości uczestników w każdej części projektu. Dzięki temu, że co-branding przeprowadzamy teraz, później, gdy skala działalności będzie już znacznie większa, unikniemy bardzo dużych wydatków, które dla instytucji finansowych średniej wielkości – a taką będziemy za kilka lat – wynoszą przynajmniej kilka milionów złotych – dodaje prezes Bogdan Koczorowski.

Co-branding objął corporate indentity (wizualizację korporacyjną), czyli zmianę logotypu, a w konsekwencji oznakowanie placówek, wizualizacji korespondencji, druków ubezpieczeniowych oraz materiałów marketingowych.

Bank Pocztowy strategicznym partnerem

Nowy logotyp TUW Pocztowe jest spójny z marką Banku Pocztowego, także należącego do Poczty Polskiej. Obecnie obie instytucje łączy porozumienie strategiczne, zgodnie, z którym Towarzystwo jest preferowanym dostawcą produktów typu bancassurance (przykładem jest pakiet „Bezpieczna karta” dla posiadaczy kart płatniczych). – Marka Banku ma silniejszą pozycję niż marka Pocztowego TUW, dlatego podjęliśmy wspólnie decyzję o wykorzystaniu znaku Banku Pocztowego, jako platformy dla brandu ubezpieczeniowego. Uzyskujemy tym samym efekt synergii, jakim jest wykorzystywanie materiałów spójnych z tymi, jakimi posługuje się Bank Pocztowy – mówi prezes Bogdan Koczorowski. – Koszty wypromowania marki Pocztowego TUW z poprzednim logotypem byłyby nie dość, że bardzo wysokie, to obarczone dużą niepewnością, co do wyniku końcowego. Decydując się na strategięvalue endorsement co-branding nie tylko unikamy tego ryzyka, ale i mamy szanse na dodatkową wartość chociażby w trakcie kampanii promującej IPO Banku Pocztowego – dodaje prezes Bogdan Koczorowski.

Nowa strona internetowa

Wraz z wprowadzeniem nowego logotypu, przebudowano stronę www Towarzystwa: www.tuwpocztowe.pl Osoby korzystające z sieci przy wyborze ubezpieczyciela, znajdą na nowej stronie niezbędne informacje na temat aktualnej oferty produktowej Pocztowego TUW oraz specyfiki działalności towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych (wraz z odwołaniem się do światowych przykładów), wszystkie podane w przystępny sposób. Nowa strona www.tuwpocztowe.pl ma przyjazną i prostą nawigację, która umożliwia, dzięki widocznym zakładkom, szybkie i sprawne poruszanie się. – Zamierzamy stale rozwijać naszą nową stronę, zwiększając jej funkcjonalność. Modyfikację będą prowadzone już na aktywnej stronie – mówi Magdalena Sałacka-Gałka, szef marketingu w Pocztowym TUW.

Na razie klienci, oprócz informacji produktowych znajdą w module szkodowym (w podziale na szkody w pojazdach oraz na mieniu i osobowe) niezbędne informacje dotyczące: obowiązków osób zgłaszających szkodę, oględzin, likwidacji szkody, wypłaty odszkodowania czy świadczenia.  

Źródło: Pocztowe TUW

poczta pocztowy ubezpieczenia 2011-02-17
Redakcja PRNews.pl
Tagi: poczta pocztowy ubezpieczenia

Sprawdź także:

a 0 Niemiecki nadzór finansowy BaFin zaostrza nadzór nad N26. Neobank dostaje „specjalnego pełnomocnika” i ograniczenia w hipotekach
Wojciech BoczońWojciech Boczoń
16.12.2025 (09:47)

Niemiecki nadzór finansowy BaFin zaostrza nadzór nad N26. Neobank dostaje „specjalnego pełnomocnika” i ograniczenia w hipotekach

BaFin ogłosił 15 grudnia 2025 r. pakiet środków wobec berlińskiego N26 po wykryciu uchybień w obszarze zgodności. …

a 0 Magdalena Różczka przedłużyła współpracę z VeloBankiem. Rozmowa z aktorką
16.12.2025 (05:38) – informacja prasowa

Magdalena Różczka przedłużyła współpracę z VeloBankiem. Rozmowa z aktorką

Magdalena Różczka przedłużyła na kolejne dwa lata współpracę z VeloBankiem. W rozmowie aktorka opowiedziała o …

a 0 ING sponsorem filmu „Lalka”
16.12.2025 (05:35) – informacja prasowa

ING sponsorem filmu „Lalka”

ING Bank Śląski będzie Sponsorem Strategicznym najnowszej ekranizacji powieści Bolesława Prusa …

a 0 Robert Tomaszewski na czele zarządu Link4
16.12.2025 (05:34) – informacja prasowa

Robert Tomaszewski na czele zarządu Link4

Rada Nadzorcza LINK4 SA w wyniku przeprowadzonego postępowania kwalifikacyjnego podjęła 5 grudnia 2025 r. uchwałę w …

a Kariera w finansach 0 Zmiany w zarządzie Unum Życie TUiR od stycznia 2026 roku
16.12.2025 (05:33) – informacja prasowa

Zmiany w zarządzie Unum Życie TUiR od stycznia 2026 roku

Rada Nadzorcza Unum Życie TUiR S.A. zdecydowała powołać do zarządu spółki dwóch nowych członków - Renatę Stawiczny …

a 0 Szerszy dostęp do e-podpisu mSzafir. KIR wprowadza nową metodę weryfikacji tożsamości
16.12.2025 (05:31) – informacja prasowa

Szerszy dostęp do e-podpisu mSzafir. KIR wprowadza nową metodę weryfikacji tożsamości

Od momentu wprowadzenia na rynek, kwalifikowany e-podpis mSzafir był dostępny online, dzięki weryfikacji tożsamości …

PRNews.pl

Zobacz również

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

Bank Litwy ukarał fintech ZEN.COM grzywną 1,8…

Raport: Liczba placówek bankowych – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba placówek bankowych – III kwartał 2025 r.

Placówek bankowych w Polsce nadal ubywa, choć…

Spór o nagrody w PKO BP. Pracownicy z wypowiedzeniem mówią o „karze za odejście”

Spór o nagrody w PKO BP. Pracownicy z wypowiedzeniem mówią o „karze za odejście”

Po publikacji artykułu o nagrodach rocznych w…

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Apple Watch SE 3 to jeden z…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

manhee:

Co za idiotyzm: betoniarka, chirurżka, cieślini, drukarka, majsterka, nianiek, rybaczka, szlifierka, tapicerka …

sob., 13 gru 2025 (15:59) • Neutralne nazwy stanowisk obowiązkowe od grudnia

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców