PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćDeutsche Bank PBCPodwójny Superbrand dla Deutsche Bank
Deutsche Bank

Deutsche Bank

Właścicielem Deutsche Bank Polska S.A. jest Deutsche Bank AG. Na rynku polskim Grupa Deutsche Bank prowadzi działalność od 1990 roku.

Podwójny Superbrand dla Deutsche Bank

Deutsche Bank PBC 20.11.2009 (10:18) artykuł nadesłany
Deutsche Bank

Deutsche Bank otrzymał prestiżową nagrodę „Superbrand Polska 2009” w kategorii konsumenckiej oraz tytuł „Business Superbrand 2009” w kategorii B2B. To jedne z najbardziej cenionych wyróżnień brandingowych na świecie, przyznawane markom, które odniosły szczególny rynkowy sukces i zyskały uznanie konsumentów.

 


 

 
Znakiem rozpoznawczym Grupy Deutsche Bank są nowoczesne rozwiązania finansowe – szeroki wachlarz usług bankowych, specjalistyczne produkty rynku kapitałowego oraz kompleksowe rozwiązania dla biznesu. Oferta profesjonalnych usług finansowych dostępna jest w 72 krajach, a o ich dopasowanie do indywidualnych potrzeb Klientów dba niemal 80 tysięcy Pracowników.
 

W Polsce klienci banku mają dostęp do usług poprzez sieć ponad 90 oddziałów bankowości doradczej oraz 120 placówek db kredyt specjalizujących się w usługach Consumer Finance. Tytuł „Superbrand Polska 2009” Deutsche Bank otrzymał za usługi dla konsumentów, zaś „Business Superbrand 2009” jako marka oferująca rozwiązania finansowe dla biznesu.
 

Wyróżnienia „Superbrands Polska”

„Business Superbrands” przyznawane są przez międzynarodową organizację Superbrands, działającą od 14 lat w ponad 80 krajach. W Polsce konkurs odbywa się już po raz czwarty. Wyróżnienie przyznawane jest głosami niezależnej Rady Marek, złożonej z ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy, public relations i brandingu. W rankingu marek konsumenckich i biznesowych startuje każdego roku po 1500 produktów i usług. Zadaniem Rady Marek jest ich ocena. Jedynie 5% z najwyższą punktacją spośród wszystkich firm, które stają do rywalizacji      o miano supermarki, otrzymuje prawo do używania tytułu Supebrand i dołączenia do elitarnego grona najlepszych i najsilniejszych marek w kraju.
 

Aż 55% konsumentów zapytanych, jakie stwierdzenie dobrze opisuje markę Superbrand odpowiedziało, że znakomita jakość, a 74% chętniej wybrałoby ten produkt czy usługę spośród innych w tej samej kategorii.
 

– Marka Deutsche Bank odzwierciedla wartości jednej z najbardziej cenionych i największych instytucji finansowych na świecie. – mówi Sabina Salamon, Rzecznik Prasowy Grupy Deutsche Bank w Polsce. – W Polsce jesteśmy obecni od 1990 roku, a usługi dla klientów indywidualnych i sektora MŚP zostały w pełni wprowadzone do oferty w roku 2000.

Przez ostatnie lata staraliśmy się budować nasz wizerunek przede wszystkim w oparciu o innowacyjność naszych rozwiązań; pomysły na produkty i usługi, które choć o krok wyprzedzą rynek. Stąd otwarta architektura funduszy, którą zapoczątkowaliśmy jako jedna z pierwszych polskich instytucji, czy ciekawa, przekrojowa oferta produktów strukturyzowanych, które także Deutsche Bank wprowadził do Polski jako pierwszy.

Równocześnie działamy szeroko na polu sponsoringu – wspieramy ciekawe projekty kulturalne, angażujemy się w wydarzenia artystyczne i sportowe. Kreowanie potencjału marki poprzez aspekt ekspercki i działalność sponsorską jest na pewno trudniejsze niż realizacja szeroko zakrojonych kampanii wizerunkowych. W mojej ocenie jest jednak tworzeniem marki poprzez konkretne działanie, a nie tylko mówienie o wartościach, które chciałoby się promować. Dlatego niezwykle cieszy nas fakt docenienia Deutsche Bank przez gremium specjalistów należących do Rady Marek.
 

Ze względu na specyfikę  rozwiązań finansowych, marka Deutsche Bank kojarzona jest 
z ofertą dla bardziej zamożnych grup docelowych. Nasze produkty kierowane są do wymagających odbiorców i w związku z tym wymagają użycia selektywnych kanałów i form komunikacji. – mówi Joanna Izdebska, dyrektor marketingu Deutsche Bank PBC. – Podstawowym założeniem prowadzonych przez nas działań promocyjnych i przyjętej strategii pozycjonowania marki jest docieranie do precyzyjnie zdefiniowanych grup potencjalnych klientów.

Przyjęcie tej strategii oznacza mniejsze możliwości kreowania marki na rynku masowym, natomiast zakłada większy nacisk na budowanie relacji z potencjalnymi i obecnymi klientami. Docenienie wartości marki, zwłaszcza przy tak obranej strategii komunikacji, jest dla nas ważne i nobilitujące. Podkreśla, że nawet specyficzne, dedykowane kampanie w długofalowym wymiarze przynoszą wymierne efekty dla postrzegania marki.
 

Podwójny Superbrand dla Deutsche Bank to kolejna nagroda przyznana tej instytucji finansowej w 2009 roku przez konsumentów. Niedawno bank został wyróżniony tytułem „Laur Klienta” za ofertę kredytów konsolidacyjnych.
Uroczystość wręczenia prestiżowych statuetek polskim „supermarkom” odbędzie się 23 listopada w budynku Giełdy Papierów Wartościowych.

Źródło: Deutsche Bank PBC

db pbc 2009-11-20
Redakcja PRNews.pl
Tagi: db pbc

Sprawdź także:

a 0 Cyberubezpieczenia, już teraz warte 16,3 mld USD globalnie, będą nadal szybko rosnąć
17.12.2025 (14:48) – informacja prasowa

Cyberubezpieczenia, już teraz warte 16,3 mld USD globalnie, będą nadal szybko rosnąć

W miarę jak rynek będzie się rozwijał, ubezpieczyciele przejdą od ogólnych modeli wyliczeń do szczegółowego audytu …

a 0 BGK zainwestował w paneuropejski fundusz centrów danych
17.12.2025 (14:46) – informacja prasowa

BGK zainwestował w paneuropejski fundusz centrów danych

Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK) zainwestował 25 mln euro w fundusz PIMCO European Data Centre Opportunity Fund …

a 0 Ruszyła Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360
17.12.2025 (14:44) – informacja prasowa

Ruszyła Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360

Już działa na rynku Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360, pierwsze w Polsce zintegrowane rozwiązanie …

a Kariera w finansach 0 Zdrowie psychiczne pracowników: w polskich firmach nie dzieje się dobrze
17.12.2025 (14:43) – informacja prasowa

Zdrowie psychiczne pracowników: w polskich firmach nie dzieje się dobrze

Czy Twoje miejsce pracy sprzyja zdrowiu psychicznemu i emocjonalnemu? Takie pytanie Instytut Great Place To Work …

a 0 Stabilizacja na rynku consumer finance. Polacy ostrożni, ale w coraz lepszej kondycji finansowej
17.12.2025 (14:42) – informacja prasowa

Stabilizacja na rynku consumer finance. Polacy ostrożni, ale w coraz lepszej kondycji finansowej

W IV kwartale 2025 r. Barometr Rynku Consumer Finance osiągnął 96,6 pkt., potwierdzając utrzymującą się od …

a 0 CyberRescue w Banku Pekao
17.12.2025 (14:39) – informacja prasowa

CyberRescue w Banku Pekao

Na święta Bank Pekao S.A. daje swoim klientom prezent – bezpłatną usługę CyberRescue, która zapewnia wsparcie …

PRNews.pl

Zobacz również

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

Bank Litwy ukarał fintech ZEN.COM grzywną 1,8…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców