W ramach „Akcji Lato” Provident będzie uczestniczył jako sponsor lub współorganizator w ponad 200 lokalnych imprezach w całej Polsce, tj. pikniki, festyny, dni miasta itp., inicjowanych głównie przez samorządy lokalne.
Oprócz wizerunkowego oddziaływania przez ekspozycję materiałów reklamowych, tj. tablice, banery oraz balony, podczas imprez rozdawane będą ulotki informujące o ofercie Providenta oraz gadżety reklamowe (m.in. długopisy, breloki, magnesy na lodówkę itp.)
Ubiegłoroczna „Akcja lato” okazała się dużym sukcesem, dlatego w tym roku zamierzamy wesprzeć jeszcze więcej wakacyjnych imprez lokalnych, co pomoże nam dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów – mówi Agnieszka Walczak-Chojecka, szef Działu Marketingu w Provident Polska.
Właśnie z myślą o potencjalnych klientach Provident zamieścił także swoje reklamy na blisko 800 billboardach i 1500 citylightach w największych polskich miastach.
Dodatkowo wsparciem dla podejmowanych działań marketingowych Provident Polska jest, podobnie jak w latach ubiegłych, mailing skierowany do obecnych klientów firmy.
Kreacją materiałów wykorzystywanych podczas „Akcji Lato” zajęła się agencja Rapp Collins.