W obecności przedstawicieli działających na polskim rynku producentów samochodowych, gości z branży motoryzacyjnej i finansowej oraz mediów, zostały ogłoszone wyniki jedynego w swoim rodzaju plebiscytu na Internetowy Samochód Roku 2006.
Tytuł Auto dla Biznesu – Usługa finansowa 2006 roku został przyznany przez portal Bankier.pl i Mojeauto.pl po raz pierwszy. Przeprowadzony ranking oglądalności odzwierciedlił zainteresowanie Internautów poszczególnymi ofertami produktów finansowych dla motoryzacji, znajdujących się na stronach portalu Bankier.pl.
Internauci głosowali na wybrane oferty nieświadomie. Ich głosy zostały zliczane w czasie przeglądania udostępnionej przez portal Bankier.pl unikalnej bazy umożliwiającej bezpośrednie porównanie ofert różnych produktów finansowych, a także ich zakup poprzez strony portalu.
Tytuł Auto dla Biznesu – Usługa Finansowa 2006 roku przypadł firmie VB Leasing Polska. Oferta leasingu tej firmy była w 2006 roku najczęściej przeglądaną ofertą finansową dla motoryzacji przez użytkowników Bankier.pl.
Zaszczytne pierwsze miejsce, a zarazem tytuł Internetowego Samochodu Roku 2006 otrzymała najnowsza generacja modelu Honda Civic, która w sprzedaży na polskim rynku pojawiła się na początku ubiegłego roku.
Najbardziej popularnym autem używanym w ubiegłym roku ponownie okazał się Volkswagen Passat, zaś Premierą Roku 2006 została wybrana Toyota Yaris.
Zapraszamy do zapoznania się z relacją telewizyjną z Gali Finałowej, a także z raportem specjalnym poświęconym plebiscytowi za 2006 rok.