AXA DIRECT przywiązuje dużą wagę do działań z zakresu odpowiedzialności korporacyjnej. Jej pracownicy regularnie przyłączają się do akcji charytatywnych i kampanii społecznych. Od czerwca firma m.in. wsparła dzieci z domu dziecka i rodzin wielodzietnych oraz wzięła udział w inicjatywie „CR Week”.
Z okazji Dnia Dziecka AXA DIRECT wsparła Dom Dziecka nr 2 im. Janusza Korczaka w Warszawie. Firma ufundowała salę komputerową i biblioteczkę oraz zaprosiła na spotkanie z jego wychowankami Mariusza Pudzianowskiego, ośmiokrotnego Mistrza Polski Strongman i utytułowanego zawodnika mieszanych sztuk walki (MMA). Dzieci mogły zmierzyć się z nim w konkurencjach sprawnościowych czy zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie z mistrzem.
„Wolontariusze AXA DIRECT regularnie wspierają podopiecznych tego ośrodka, co jest zgodne z założeniami działań naszej firmy. Nie poprzestajemy na doraźnych gestach, lecz nawiązujemy długofalową współpracę z wybranymi placówkami” – komentuje Anna Michałek, Młodszy Kierownik ds. Marki/Koordynator Działań CSR w AXA DIRECT.
AXA DIRECT po raz kolejny przyłączyła się do akcji „CR Week”, która w tym roku odbywała się w dniach 14 – 22 czerwca. Tematem przewodnim było bezpieczeństwo na drodze. W inicjatywie wzięło udział 80 spółek AXA na całym świecie.
Polski oddział zgromadził w grupowej rywalizacji 1000 euro, które zostało przekazane na rzecz Stowarzyszenia Droga i Bezpieczeństwo, zajmującego się rozpowszechnianiem wiedzy na temat bezpieczeństwa na drodze.
Jak co roku, AXA DIRECT wzięła udział w zbiórce krwi dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, która odbyła się 23 lipca. Chęć udziału w akcji zadeklarowało ponad 60 pracowników, a w ciągu kilku godzin udało się zebrać ponad 18 litrów krwi.
Wolontariusze AXA DIRECT wsparli również akcję „Szkolna paka dla dzieciaka”,
w ramach której zbierano wyprawkę szkolną dla dzieci z rodzin wielodzietnych.
Na nadchodzące miesiące firma zaplanowała kolejne działania z zakresu odpowiedzialności korporacyjnej.
