Pracownicy Banku BPH zostali nagrodzeni w konkursie „Telemarketer Roku” organizowanym przez Grupę Telemarketingową działającą w ramach Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.
25 czerwca odbyła się Gala Golden Arrow, podczas której wyłoniono laureatów drugiej edycji ogólnopolskiego konkursu „Telemarketer Roku 2010”.
Tytuł Telemarketera Roku 2010 w Kategorii Windykacja zdobyła Marta Wrońska z Departamentu Windykacji. Tytuł Telemarketera Roku 2010 w Kategorii Obsługa Klienta zdobyła Karolina Popławska z Departamentu Sprzedaży i Obsługi Telefonicznej. Natomiast Paweł Suszek z Departamentu Sprzedaży i Obsługi Telefonicznej otrzymał Wyróżnienie w Kategorii Obsługa Klienta.
– Zwycięstwo pracowników naszego banku w dwóch z czterech kategorii konkursu świadczy nie tylko o osobistym sukcesie laureatów konkursu, ale jest też dowodem wysokiej jakości procesów telefonicznej obsługi klienta w Banku BPH oraz procesów wspierających – powiedział Krzysztof Nowaczewski, Dyrektor Obszaru Operacji w Banku BPH.
Konkurs, poza wyłonieniem najlepszych telemarketerów i pracowników infolinii w Polsce, ma na celu promocję tego zawodu i podkreślanie jego wpływu na efektywność sprzedażową i marketingową firm. Jury konkursu oceniało merytoryczne przygotowanie do rozmowy, umiejętność nawiązania kontaktu z Klientem, zgromadzenia informacji i zastosowania narzędzi kontrolowania rozmowy, a także poprawność języka wypowiedzi i pracę głosem.
Źródło: Bank BPH