SGB-Bank SA po raz kolejny mobilizuje siły, aby za pomocą aktywności fizycznej wspomagać potrzebujących. Tym razem pracownicy centrali Zrzeszenia SGB dołączyli do wrześniowego wyzwania RakReaton, żeby pomóc dzieciom z chorobą nowotworową. To ogólnopolska akcja w ramach Kampanii Złotej Wstążki „Pokonajmy we wrześniu milion kilometrów, a 100 000 złotych trafi na leczenie dzieci chorych na nowotwory”.
Na stronie zrzeszeniowej www.sgb.pl każdy, kto ma możliwości i chęci, może szybko i wygodnie BLIKIEM wpłacić środki i wesprzeć Kampanię. A na stronie RakReatona można sprawdzić, ile kilometrów z zakładanego 1 miliona zostało już pokonanych i ile osób uczestniczy w ratowaniu dzieci chorych na raka – https://rakreaton.activy.app/pl
– Jesteśmy częścią Spółdzielczej Grupy Bankowej, a w bankowości spółdzielczej relacyjność czy pomaganie innym zawsze były na pierwszym miejscu – mówi Anna Jaszczak, dyrektor HR w SGB-Banku SA. – Ale jesteśmy również nowoczesnym bankiem, otwartym na nowe technologie i nowe pomysły, stąd pomoc, która odbywa się za pomocą BLIKA i mierzona jest aktywnością fizyczną pracowników, doskonale wpisuje się w nasze wartości – dodaje.
A dla tych, którzy z różnych względów nie mogą uczestniczyć w aktywnościach fizycznych bank ma inny sposób na pomoc dzieciom – piecze „złote” babeczki.
– Dzieci chore na raka codziennie walczą o swoje zdrowie i życie, a razem z nimi także rodzice i personel medyczny. Każdy z nich CODZIENNIE ma WYZWANIE. We wrześniu, w geście solidarności z nimi, zapraszamy do wspólnego pokonania miliona kilometrów – zaprasza Przemek Pohrybieniuk, prezes zarządu Fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”, pomysłodawcy Kampanii Złotej Wstążki i RakReatonu.
O kampanii
Wrzesień to światowy miesiąc świadomości nowotworów dziecięcych, a symbolem jego obchodów jest złota wstążka, która nawiązuje do najcenniejszego kruszcu i reprezentuje największą wartość – zdrowie dzieci.
Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” od niemal 30 lat wspiera małych pacjentów, którzy stają do walki o zdrowie i życie. Wierzymy, że każde dziecko powinno mieć realną szansę na wyzdrowienie i możliwie szybki powrót do szczęśliwego dzieciństwa. Z tego powodu zainicjowali Kampanię Złotej Wstążki, która ma zwiększyć świadomość onkologii dziecięcej w całej Polsce i zaangażować jak najwięcej osób, firm i instytucji we wsparcie skutecznego leczenia dzieci chorych na nowotwory.
Źródło: SGB